کد خبر: 1060184
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
دختر شمشیرباز ایران گفت: تیم سابر نیاز به تحول و حمایت بزرگتر دارد و فخری و قربانی با سرپرستی و نظارت فنی بر تمرینات ما می‌توانند به این تیم کمک کنند.
نجمه سازنچیان در گفتگو با ایسنا درباره‌ی آغاز برنامه‌های تیم ملی سابر بانوان بیان کرد: هنوز برنامه اعلام نشده است، اما قبل از المپیک با سرپرستی آقای قربانی تمرین می‌کردیم که امیدوارم ادامه دار باشد و فکر می‌کنم در این صورت اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او ادامه داد: تیم سابر بانوان ایران در این سال‌ها بی نتیجه نبوده است و ما چهار نفر (سازنچیان، پریماه برزگر، فائزه رفیعی و کیانا باقرزاده) نتایج خوبی گرفته ایم، اما فکر می‌کنم دیگر نیاز به تحول بزرگی است. آقای فخری بزرگ شمشیربازی ایران است و در کنارش آقای قربانی می‌توانند در این مسیر با نظارت و سرپرستی خود به ما کمک کنند.

سازنچیان در پاسخ به این پرسش که خواسته خود را با فدراسیون مطرح کرده اند یا خیر، تاکید کرد: هنوز به صورت رسمی مطرح نکرده ایم، چون فدراسیون هم چیزی در این مورد به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما درخواست دارم حمایت کنند. ما نتایجی که تیم سابر مردان گرفته اند را دیده‌ایم و قطعا این اتفاق که سابر بانوان هم به المپیک برود، می‌تواند اتفاق بیفتد، اگر برنامه ریزی به خوبی انجام شود.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند فدراسیون این درخواست را بپذیرد، تصریح کرد: نمی‌دانم فدراسیون چه برنامه‌ای دارد، اما امیدوارم به درخواست ما توجه کنند. در این سال‌ها مربیان مختلفی داشتیم و قدردان همه آن‌ها هستیم. همه آن افراد به اندازه خودشان به سابر بانوان کمک کردند، اما این تیم نیاز به حمایت بزرگتر و بیشتر دارد. به عنوان عضوی از تیم، این درخواست را از فدراسیون دارم و به نظرم تنها راهی که می‌توان به ما کمک کرد این است، چون می‌توانیم پیشرفت داشته باشیم.

ملی پوش شمشیربازی ایران در پاسخ به این پرسش که قبلا این سرپرستی وجود داشته که اکنون از فدراسیون درخواست دارد روند ادامه دار باشد، تصریح کرد: بله قبلا هم بوده هر چند مدت زمان کوتاهی بود، اما واقعا تاثیر گذار بوده است. مطمئنم هم تیمی هایم نیز متوجه این اثرات بودند و همه با انگیزه منتظر بودیم المپیک تمام شود تا آن‌ها فرصت بیشتری داشته باشند و بتوانند برنامه تمرینی ما را سرپرستی و نکات لازم را به مربیان ارائه دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار