کد خبر: 1057909
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به شرایط کرونایی، شغل و معیشت مردم، میزان آسیب‌های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: محسن هاشمی در آیین تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران که با حضور مسئولان در صحن شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از مردم تهران بابت حضور در این انتخابات شرکت می‌کنم که نمایندگان خود را انتخاب کردند.

وی افزود: دوره شورای پنجم امروز به پایان می‌رسد و از این به بعد صیانت از حقوق شهروندان و صیانت از شهر به عهده شورای ششم خواهد بود که بنده از این جهت به همه اعضای این شورا تبریک عرض می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

هاشمی خاطر نشان کرد: در شرایط سختی شهر را تحویل می‌دهیم و با توجه به شرایط کرونایی دشواری هایتان آغاز می‌شود. امیدواریم بتوانیم در شورای پنجم گزارش و کارنامه خود را به صورت مکتوب منتشر کنیم و در اختیار افکار عمومی قرار بدهیم و انشاءالله منتظر نقد صادقانه همه دوستان و مردم خوب تهران باشیم. ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری تلاش کردیم بهترین دستاورد را برای شهر تهران داشته باشیم مخصوصا صیانت از ابعاد مختلف اقتصادی اجتماعی و محیط زیستی شهر تهران و به خصوص حریم شهر، طرح جامع، طرح تفصیلی و بویژه محیط زیست شهری و فضای سبز.

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید به این نکته اشاره کنم که متاسفانه در امر تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی‌هایی داشتیم که امیدواریم شورای جدید و شهرداری به این نکته بپردازند. با توجه به شرایط کرونایی، شغل و معیشت مردم، میزان آسیب‌های اجتماعی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم یافته است و در حمل و نقل عمومی در ایام کرونا استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر شد، اما لازم بود که وسایل حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

وی افزود: در صورتی که ما بتوانیم ۵ هزار اتوبوس و همچنین شبکه مترو ایران را کامل کنیم شرایط خوبی را در حوزه حمل و نقل ایجاد خواهیم کرد انشاءالله این شرایط در شورای شهر ششم فراهم شود.

هاشمی گفت: با توجه به کار‌هایی که در شورای پنجم شده است امیدواریم در شورای ششم با نگاه مثبت به آن‌ها توجه کنند و آن‌هایی که مورد تایید است ادامه پیدا کند و اگر خللی وجود داشت آن‌ها را تحمیل کنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار