کد خبر: 1057084
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار میانه از افزایش مراجعین مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان های این شهرستان و کاهش سن مبتلایان به این ویروس خبر داد.

محمدرضا مشایخی در نشست ستاد کرونای شهرستان با بیان اینکه تمامی ظرفیت شهرستان در بخش درمان در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی است، گفت: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته، مدافعان سلامت با استفاده از تمام ظرفیت شهرستان خدمات درمانی مطلوب به بیماران و مراجعین ارائه می کنند.

وی با اشاه به مصوبه ستاد کرونای استان مبنی بر استقرار بیمارستان موقت در مجاورت یکی از بیمارستان های میانه گفت: در کنار فضای بیمارستانی جهت استقرار بیمارستان موقت نیازمند فراهم شدن نیروی انسانی و تجهیزات لازم در این زمینه هستیم.

 مشایخی با دعوت عموم مردم، اصناف، کسبه و بازاریان و ادارات به رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با درخواست شهرستان و مصوبه استانی با اختصاص واکسن چند برابر برای شهرستان جهت واکسیناسیون گروه هدف 50 سال به بالا، امیدواریم با رعایت محدودیت های اعلام شده در سطح شهرستان شاهد عبور از موج پنجم کرونا و کاهش آمار مبتلایان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این جلسه از واکسیناسیون افراد بالای 45 سال در شهرستان میانه براساس درخواست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان خبر داد و گفت با توجه به شروع  موج پنجم کرونا در کشور همکاری مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای کاهش مبتلایان بسیار ضروری است.

محمدحسین صومی با تاکید بر فراهم کردن ارائه خدمات مطلوب به بیماران گفت : در موضوع تامین داروی مورد نیاز بیماری کرونا مشکل خاصی نداریم و نیاز شهرستان نیز به میزان لازم تامین شده است.

وی با اشاه به اینکه میانه، سراب، عجب شیر و آذرشهر در وضعیت قرمز کرونایی هستند، 109 نفر بیمار متبلا به کرونا در 28 بیمارستان استان آذربایجان شرقی بستری هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر