کد خبر: 1056967
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کریم زارع گفت: 8 میلیارد و 610 میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی 54 واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا، اختصاص یافت.

   

    به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با بیان گزارشی از وضعیت مددجویان آسیب دیده در این حادثه، اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته زلزله 6/5 ریشتری که در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین در حوالی سی سخت در مرز استان های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد اتفاق افتاد، 54 واحد مسکونی نیازمندان تحت حمایت در پادنای اصفهان را تخریب کرد که از این تعداد 44 مورد، به طور کامل تخریب و 10 مورد نیاز به بازسازی دارد.

    کریم زارع با اشاره به خدمات ستاد بحران این نهاد و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اعتبارات در دسترس، اولویت این ستاد کمک به احداث مسکن مددجویان حادثه دیده از زلزله اخیر است، مطابق با این اولویت ها و همکاری بنیاد مسکن برای احداث هر واحد مسکونی80 میلیون تومان بصورت بلاعوض و 110 میلیون تومان نیز تسهیلات پرداخت خواهد شد.

    مدیرکل کمیته امداد، همچنین با اشاره به حمایت مددجویان در بازسازی خانه های حادثه اخیر، افزود: مبلغ 10 میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی به خسارت دیدگان اهدا خواهد شد.

    زارع در پایان با اشاره به روند پیشرفت ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی، گفت: همه تلاش خود را برای اتمام پروژه طبق برنامه زمانبندی شده و حداکثر تا پایان سال به کار خواهیم برد و درحال حاضر کمک های نقدی بلاعوض برای احداث 27 باب مسکن مددجویان پادنا پرداخت شده و مابقی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر