کد خبر: 1056327
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

انواع ماشین ظرفشویی در بازار

امروزه یکی از دستگاه‌های مهم و ضروری مخصوصا برای خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که زندگی پرمشغله‌ای دارند ماشین ظرفشویی است. همانطور که می‌دانید ماشین ظرفشویی کار شستشو ظروف را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و از آنجا که میزان کیفیت شستشو ظروف بالاتر از شستشو دستی است و اینکار را در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌دهد بسیاری از خانواده‌ها ترغیب به خرید ماشین ظرفشویی می‌شوند.

خرید اقساطی با بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بدون ضامن

 البته از دیگر مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی می‌توان مواردی چون صرفه جویی در زمان و نیرو انسانی، به حداقل رسیدن احتمال شکسته شدن ظروف، کاهش مصرف آب و انرژی، شستشو کاملا بهداشتی و باقی نماندن لکه‌های غذا و چربی روی ظروف را نام برد.

امروزه در بازار شما با انواع و اقسام ماشین ظرفشویی روبه‌رو می‌شوید و بسیاری از افراد اطلاعاتی از کاربرد انواع ماشین ظرفشویی ندارند و ممکن است محصولی گران را انتخاب کنند که به امکانات و میزان ظرفیت آن نیازی نداشته باشند یا محصول انتخابی پاسخگو نیاز آنها نبوده و ناچار به تعویض و خرید ماشین ظرفشویی جدید شوند.

ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار از لحاظ میزان ظرفیت، نوع، میزان مصرف انرژی و سایر ویژگی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و همین موارد بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر مستقیم دارد. در نتیجه برای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی برای منزل و جهیزیه خود ابتدا باید انواع آن را بشناسید. در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با انواع ماشین ظرفشویی پرداخته‌ایم.

ماشین ظرفشویی ایستاده

ماشین ظرفشویی ایستاده با گنجایش‌های بالا در بازار وجود دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که نیاز به دستگاهی با ظرفیت بالا برای شستشو دارند می‎تواند یکی از گزینه‌های مناسب باشد. بهتر است در هنگام خرید توجه کنید که دستگاه دارای قابلیت شستشوی نیمه ظرفیت باشد تا در صورتی که ظروف کمی برای شستشو دارید از این قابلیت استفاده کرده و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنید.

ماشین ظرفشویی توکار

این دسته از ماشین ظرفشویی‌ها در داخل فضایی که از قبل تعیین شده است نصب می‌شوند. دسترسی به این نوع ماشین ظرفشویی آسان بوده و به طور دائمی در یک فضا قرار می‌گیرند. البته اگر شما مستاجر هستید یا در آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید خرید ماشین ظرفشویی توکار را به شما توصیه نمی‌کنیم چون امکان جابه‌جایی آن پس از نصب وجود ندارد.

ماشین ظرفشویی رومیزی

قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی نسبت به انواع دیگر کمتر است. قیمت بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی برای خانواد‌ه‌های کم درآمد نیز در سطح مناسبی قرار دارد. این ماشین به دلیل داشتن ظرفیت پایین که معمولا تا 6 نفر است برای خانواده‌های کم جمعیت انتخاب خوبی محسوب می‌شود تا پس از هر وعده غذایی از ماشین استفاده کنند. از معایب این ماشین‌ها این است که شما نمی‌توانید ظروف بزرگ چون دیس یا قابلمه را به وسیله دستگاه شستشو دهید.

بهترین ماشین ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی برای شما دستگاهی است که پاسخگو نیاز شما باشد به همین دلیل حتما قبل از خرید نیازهای خود را بسنجید و محصولی مطابق با آن را انتخاب کنید. در حالت کلی ماشین ظرفشویی خوب دارای ویژگی‌های از جمله برچسب انرژی A و بالاتر از آن، کیفیت ساخت خوب، امکانات روز، دارای سبدهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع، خدمات پس از فروش خوب و گارانتی معتبر است.

بدون شک اگر شما خرید خود را از یک برند معتبر انجام دهید دستگاهی را خریداری می‌کنید که تمام ویژگی‌هایی که در بالا گفتیم را دارد. برندهایی چون سامسونگ، بوش، الجی، آاگ، بکو و ... جزو برندهای برتر خارجی ماشین ظرفشویی در بازار هستند.

در ادامه چند مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ال جی، بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ، آاگ، بوش و بکو را نام می‎بریم که به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی ۲۰۲۰ نیز شناخته می‌شوند:

1-    ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS50D08GC

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW80R9950US

ماشین ظرفشویی آاِگ مدل FFE83700PM

ماشین ظرفشویی بکو مدل DEN59420DX

ماشین ظرفشویی الجی سری کواد واش مدل LDP6797ST

قیمت ماشین ظرفشویی در مدل‌های گفته شده برای خانواده‌های کم درآمد و متوسط ممکن است بالا باشد و قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان تا متوسط برای این دسته از اقشار جامعه مناسب است. اگر شما به دنبال بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی هستید که کیفیت خوبی داشته و از لحاظ قیمت نیز ارزان باشد مدل‌های زیر انتخاب مناسبی هستند که شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

1-    ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل DWA2195

2-    ماشین ظرفشویی رومیزی مایدیا مدل WQP6-3602F

3-    ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

4-    ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

5-    ماشین ظرفشویی سام مدل DW-180

6-    ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303

7-    ماشین ظرفشویی دوو DWK-2560

8-    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W

خرید اقساطی با بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بدون ضامن

قیمت ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

در فروشگاه‎های اینترنتی و سطح شهر قیمت ماشین ظرفشویی یکسان نیست چرا که یک قیمت ثابت برای فروش تصویب نشده است. برای مثال ممکن است قیمت ماشین ظرفشویی کندی در فروشگاهی با فروشگاه دیگر متفاوت باشد و شما پس از خرید ماشین ظرفشویی کندی مورد نظرتان، همان ماشین را در فروشگاهی با قیمت پایین‌تر بیایبد و در نتیجه افسوس خواهید خورد.

در فروشگاه اینترنتی سل شما می‌توانید انواع ماشین ظرفشویی را با بهترین کیفیت و تضمین قیمت برای منزل و جهیزیه‌ی خود خریداری کنید. در سل قیمت ظرفشویی امرسان، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی، قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما، قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا، قیمت ماشین ظرفشویی دوو، قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ، قیمت ماشین ظرفشویی زیرروات و سایر برندهای ایرانی و خارجی ماشین ظرفشویی بهترین قیمت بازار است.

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل در زمینه‌ی فروش اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک، فروش اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما، بوش، سامسونگ، جی پلاس و سایر برندهای ایرانی و خارجی فعالیت دارد. در نتیجه به جای اینکه در شهر محل زندگی خود به دنبال فروشگاهی باشید که در زمینه‌ی فروش اقساطی ماشین ظرفشویی فعالیت کند به سل مراجعه کنید اما چرا؟

در سل شما می‌توانید مدل‌های متنوعی از ماشین ظرفشویی را به صورت اقساطی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید اما ممکن است در فروشگاه‌های سطح شهر یا اینترنتی تنوع محصول و برند آنقدر بالا نباشد که بتوانید محصول دلخواه خود را خریداری کنید. برای مثال فروشگاهی که در زمینه‌ی فروش اقساطی ماشین ظرفشویی بوش در تهران فعالیت دارد ممکن است تنوع بالایی از مدل‌های ظرفشویی این برند را برای فروش اقساطی نداشته باشد در نتیجه برای یافتن مدل دلخواه مجبور باشید به چندین فروشگاه دیگر مراجعه کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو، بوش، سامسونگ و ... از سل این است که شرایط مختلفی را برای خریداران در نظر گرفته که از جمله آنها می‌توان به فروش اقساطی بدون ضامن، فروش اقساطی با چک و سفته و ... را نام برد. شما عزیزان برای مطلع شدن از قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی و هر برند و مدلی که مد نظر شماست و نحوه‌ی شرایط فروش اقساطی می‌توانید با کارشناسان سل تماس بگیرید.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر