کد خبر: 1056291
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

خط و نشان‌های اینستاگرامی دو گروه از اوباش با قتل یکی از آن‌ها حوالی میدان امام حسین به سرانجام رسید.
به گزارش جوان، لحظاتی قبل از نیمه‌شب دوشنبه ۲۷ تیرماه رهگذرانی که در حال عبور از خیابان صفا، حوالی میدان امام‌حسین (ع) بودند با دیدن درگیری دو گروه از اوباش با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفتند. بعد از آن تماس بود که تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها مشخص شد که در جریان درگیری خونین بین دو گروه از اوباش، چند نفر از طرفین به ضرب چاقو یا قمه مجروح شده‌اند. همچنین مشخص شد که یکی از آن‌ها که مردی ۳۰ ساله بود بر اثر شدت جراحت در راه بیمارستان جان باخته است. با فوت مرد جوان قاضی واحدی، بازپرس شعبه‌۱۱ دادسرای امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حاضر شد.
در اولین گام و همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، چند نفر از شرکت کنندگان در نزاع بازداشت شدند. همچنین کسبه محل هم مورد تحقیق قرار گرفتند. آن‌ها گفتند از مدتی قبل دو گروه از اوباش در این محل با هم قرار می‌گذاشتند و کری‌خوانی می‌کردند. آن‌ها ساعتی قبل با هم کری‌خوانی کردند و بعد با چاقو و قمه به جان هم افتادند که حادثه خونین رقم خورد.
یکی از شرکت‌کنندگان در نزاع هم گفت: ما دو گروه هستیم که در اینستاگرام صفحه‌داریم. از یکسال قبل ما در این شبکه‌اجتماعی با هم درگیری داریم و مدام برای هم خط و نشان می‌کشیم. اگر کسی از یک طرف به طرف دیگر فحاشی کرد دیگر اعضای گروه به هواخواهی او در می‌آمد. متهم گفت: ما دو گروه شب حادثه به خاطر همین خط و نشان کشیدن‌ها با هم در خیابان صفا قرار گذاشتیم و با هم درگیر شدیم که حادثه خونین اتفاق افتاد.
در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که عامل قتل یکی از اوباش معروف است. همچنین کارآگاهان پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که حادثه خونین از سوی همان مرد شرور رقم خورده‌است که خیلی زود تحت تعقیب قرار گرفت. در حالی که بررسی‌ها در این باره جریان داشت صبح روز گذشته خبر رسید که متهم خودش را به کلانتری رسانده و تسلیم پلیس کرده است.
به دستور قاضی واحدی تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار