کد خبر: 1056206
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
امام جمعه اردبیل:
امام جمعه اردبیل گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم استان اردبیل، اهمیت به توسعه راه‌های استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در بازدید از جاده‌های استان اردبیل اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم استان اردبیل، اهمیت به توسعه راه‌های استان با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای است تا تحول بزرگی در بخش راهسازی و توسعه بزرگراهی کشور با تکمیل پروژه‌ها است.

وی بیان کرد: لزوم توجه ویژه دولت به طرح‌های زیربنایی استان اردبیل به عنوان اولویت اساسی مطرح است و به همین منظور پیگیری‌های انجام یافته، در راستای موانع و حل مشکلات پروژه با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی منطقه با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه منطقه راهکارهای اساسی ارائه می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: امیدواریم پروژه‌های راهسازی استان با پیگیری‌های به عمل آمده در اسرع وقت به اتمام برسد که به همین منظور بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر با تلاش‌های انجام یافته در دستور کار قرار گرفته است.

عاملی بیان کرد: خوشبختانه در زمینه توسعه راه‌های استان اقداماتی صورت گرفته و با توجه به اهمیت موضوع انتظار می‌رود برنامه‌ریزی دقیقی در این راستا انجام شود.

در ادامه اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، نیز در این بازدید گفت:  توجه خوبی به اجرای طرح‌های زیربنایی استان انجام یافته و درصدد هستیم با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها بخش راهسازی و توسعه بزرگراهی استان را توسعه دهیم.

وی افزود: تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی برای تبدیل بزرگراه این مسیر تمهیدات لازم به عمل آمده و اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر