کد خبر: 1056196
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
استاندار تهران از تشدید نظارت برتالارها، رستوران‌ها، پاساژ‌ها و سینما‌ها خبر داد و گفت:در حال حاضر ۷۴۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با بیان اینکه متاسفانه در چند روز اخیر در استان تهران شاهد افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری و همچنین فوتی‌ها بوده‌ایم، اظهار داشت: در حال حاضر ۷۴۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، لذا برای مدیریت این بیماری همانند پیک‌های قبلی همکاری مردم نقش موثری خواهد داشت.

وی ادامه داد: میانگین رعایت پروتکل‌های استان تهران نسب به میانگین کشور بالاتر است، اما با توجه به تراکم بالا و افزایش مسافران مترو و اتوبوس شاهد افزایش ابتلا به ویژه از نوع دلتای کرونا ویروس هستیم.

استاندار تهران عنوان کرد: مصوب شد که با همکاری اصناف در شرایط قرمز استان تهران مشاغل گروه‌هایی که منع فعالیت دارند مورد نظارت بیشتر قرار بگیرد، به این ترتیب تالار‌ها و رستوران‌ها به جز موارد بیرون بر به همراه پاساژ‌ها و سینما‌ها با همکاری اتحادیه‌ها تشدید نظارت می‌شوند تا شرایط مدیریت و کنترل بهتر فراهم شود.

محسنی بندپی در مورد تامین واکسن، گفت: ۸۱ مرکز تجمیعی مشغول فعالیت هستند و در نمایشگاه بین‌المللی نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا غرفه‌هایی برای تزریق واکسن اختصاص دهد.

وی افزود: ۱۵ تیم بازرسی مشترک میان اصناف و دادستانی به عنوان اکیپ‌های بازرسی تشکیل شده‌اند تا با مشارکت بر روند اجرای پروتکل‌ها نظارت کنند؛ همچنین در مورد جبران زیان‌های اصناف به ستاد ملی پیشنهاداتی ارائه می‌شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار