کد خبر: 1056173
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
با هدف کمک به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال، حق بیمه تامین اجتماعی 4 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سه ماهه ابتدای سال جاری پرداخت شده است.

       

    به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال بالغ بر 2 میلیارد تومان حق بیمه 3 هزار و 183 زن سرپرست خانوار و بیش از 542 میلیون تومان حق بیمه 817 مجری طرح خودکفایی و اشتغال توسط این نهاد به حساب بیمه تامین اجتماعی استان واریز شده است.

    مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تاکید بر ارائه خدمات متنوع در حوزه بیمه های اجتماعی به مددجویان، ادامه داد: با هدف توانمندسازی نیازمندان برای ایجاد زندگی عزتمندانه، در سال گذشته حق بیمه بازنشستگی 5 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال تحت حمایت این نهاد به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

    کریم زارع با اشاره به واریز سرانه بیمه تامین اجتماعی مددجویان، افزود: در سال گذشته بیش از 9 میلیارد تومان حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال این نهاد به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.

    وی با بیان به اینکه تعدادی از مددجویان طی سال های گذشته حق بیمه تامین اجتماعی را با کمک این نهاد پرداخت می کردند، گفت: اگر این افراد بخواهند 10 سال سابقه بیمه خود را تکمیل کنند و از مزایای بازنشستگی استفاده کنند، مبلغی به صورت تسهیلات و مبلغی بلاعوض به آن ها اعطا می شود.

    زارع در ادامه گفت: سال گذشته 771 مددجوی تحت حمایت این نهاد با دریافت مستمری تامین اجتماعی بازنشسته شده اند.

    مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به اینکه مددجویان مشمول این خدمات، در یک بازه زمانی مشخص با برقراری مستمری تامین اجتماعی از چرخه این نهاد خارج می شوند، افزود: واریز حق بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال، سرمایه گذاری برای آینده این خانواده ها بوده و تلاش بر این است که با تقویت خدمات، این فرآیند تا رسیدن به توانمندی مددجویان استمرار یابد.

 

   

 

    

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار