کد خبر: 1056169
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
مدیر دفتر سیستم های کنترل و انرژی آب شرکت آبفای استان اصفهان:
محمد ناظمی زاده گفت:با هدف توزیع عادلانه آب در شهر اصفهان 51 حوضچه و35 حلقه چاه، مجهز به سامانه پایش و کنترل تاسیسات آب شدند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،مدیر دفتر سیستم های کنترل و انرژی آب شرکت آبفای استان اصفهان  با بیان این که در حال حاضر نزدیک به 30 درصد از شبکه توزیع آب شهر اصفهان به صورت برخط و هوشمند کنترل می شود، گفت: شهر اصفهان دارای 140 حوضچه کنترلی و فشار شکن است که از طریق این حوضچه ها میزان باز و بسته بودن والوها کنترل و آب موجود درشبکه، عادلانه تقسیم می شود.

اعلام کرد: در حال حاضر از 40 حلقه چاه موجود در شهر اصفهان 35 حلقه چاه به سیستم تله متری و تله کنترل مجهز شده اند که این امر تاثیر به سزایی در توزیع عادلانه آب بین مردم داشته است.

وی گفت: آبفای اصفهان، تابستان امسال از طریق فرایند کنترل هوشمند تاسیسات آبرسانی توانست تبعات  کمبود 4 هزار و 300 لیتری آب شرب در ثانیه را به حداقل برساند.

ناظمی زاده پایش و کنترل هوشمند تاسیسات آبرسانی را، امری ضروری در مدیریت بهینه منابع آب دانست و اظهار داشت: هم اکنون صد در صد خطوط انتقال طرح آبرسانی اصفهان بزرگ که بالغ بر 870 کیلومتر می باشد  مجهز به سامانه تله متری است .

وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تمام تاسیسات آبرسانی شهر اصفهان به سیستم تله متری و تله کنترل مجهز شوند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار