کد خبر: 1056110
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان گفت: در شرایط خاص کرونایی تلاش بر این است که فدراسیون را به شکلی اداره کنیم که در برگزاری اردو‌های ورزشکاران پارالمپیکی مشکلی نداشته باشیم.
 محمدشروین اسبقیان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون جانبازان و معلولان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شرایط خاص کرونایی سعی کردیم فدراسیون را به شکلی اداره کنیم که در برگزاری اردو‌ها و پرداخت حقوق پرسنل مشکل خاصی نداشته باشیم، امروز هم در مجمع دیدید در گزارش بازرس نارسایی وجود نداشت و گزارش‌های ارایه شده در خصوص عملکرد فدراسیون، حسابرس و... مورد تایید اعضای مجمع و معاون وزیر قرار گرفت.

وی افزود: امسال با حمایت وزارت ورزش و جوانان بودجه ما نسبت به سال ۹۸ بیش از دو برابر شده که قابل توجه است. البته برای آماده سازی ورزشکاران جهت حضور در پارالمپبک توکیو کمک‌های خوبی نیز از کمیته ملی پارالمپیک دریافت کردیم. یکی از اقدامات خوب کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش واکسیناسیون ورزشکاران اعزامی به توکیو بود که سبب شد تا ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها استرسی برای حضور در اردو‌های آماده سازی نداشته باشند.

اسبقیان با بیان این که تعامل بسیار خوبی با هیات‌های استانی داریم، خاطرنشان کرد: به خاطر تعامل خوبی که با هیات‌های استانی داریم این مساله سبب شده تا نارضایتی هیات‌های استانی در این مجمع نسبت به مجامع‌های قبلی کمتر شود.

وی در پایان در خصوص انتقاد هادی رضایی به مهدی علی نژاد برای بودجه فدراسیون مبنی بر این که اگر بودجه جانبازان و معلولان در سال جاری بیش از دو برابر هم شود، باز هم جوابگو نیست، افزود: در سال ۹۸ اعتبارات فدراسیون جانبازان و معلولان ۴ میلیارد تومان بود که امسال با تلاش وزارت ورزش به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده که قابل توجه است. به اعتقاد من طبق گفته علی نژاد فدراسیون باید خود درآمدزایی داشته باشد که ما در سال گذشته و امسال با وجود تعطیلی سالن‌ها و استخر‌ها این درآمدزایی را انجام دادیم، تلاش بر این است که منابع درآمدی فدراسیون را نیز افزایش دهیم تا مشکلی برای برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی خود نداشته باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار