کد خبر: 1055895
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
مدیرعامل شرکت قطار شهری تهران و حومه:
امام گفت: به موجب پیگیری‌های صورت گرفته توسط ارکان مختلف مدیریت شهری و با همکاری بانک شهر، اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی امام مدیر عامل شرکت قطار شهری تهران و حومه گفت: خوشبختانه مراحل مربوط به انتشار و فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ با رفع مشکلات موجود طی شد و به این ترتیب در دورانی که به دلیل کاهش درآمد‌های شهرداری تهران اوضاع اقتصادی بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم، امکان بهره‌مندی از مبلغ ۱۸۵۰ میلیارد تومان وجوه حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ برای توسعه شبکه خطوط مترو فراهم شده است.

وی با اشاره به محل مصرف این وجوه افزود: طبق مصوبات قانونی، این مبلغ برای خطوط ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو هزینه خواهد شد و به این ترتیب بسیار امیدواریم اهداف برنامه‌های زمان‌بندی شده در این خطوط، با کمترین میزان انحراف زمانی محقق شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه خاطرنشان کرد: توسعه شرقی خط ۴ و نیز توسعه شمالی خط ۳ به همراه تکمیل هرچه سریعتر ایستگاه‌های باقی مانده خطوط ۶ و ۷ از جمله اولویت‌های برنامه‌های شرکت مترو تهران است که امیدواریم با تامین منابع مالی مورد نیاز از طرق مختلف و خصوصا تهاتر املاک و مشارکت بخش خصوصی بتوانیم آن‌ها را به سرانجام برسانیم.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار