کد خبر: 1055713
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
زئیس جمهور با بیان اینکه اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می‌دیدندخدمات دولت در این ۸ سال چقدر مهم بود، اظهار داشت: اگر تجلیل می‌کنم بحث شخص من نیست بلکه بحث میلیون‌ها انسان هست که در این ۸ سال تلاش کرده اند و این کار بزرگ در این شرایط سخت انجام گرفته و خواهد گرفت.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات این دولت تقویت حمل و نقل در کشور بوده و حمل و نقل یکی از ارکان پیشرفت کشور ور زندگی مردم است و در زمینه حمل و نقل‌های جاده‌ای و هوایی دریایی کار‌های بزرگی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این دولت موفق بوده ۱.۶ دهم برابر فعالیت بزرگراهی قبلی را افزایش دهد و این برای سلامتی مردم و صرفه جویی در سوخت و زمان مهم است، بیان داشت: این دولت در ریل هم حرکات شتابانی داشته است و یکی از این ایام به افتتاح پروژه‌های مهم ریلی اختصاص خواهد یافت.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات این دولت آبادانی سواحل مکران است و پروژه جاسک و آب شیرین کن انجام پذیرفت و این یکی از مسائل بسیار مهم بود و امروز ساحل مکران اباد و آبادتر می‌شود و در روز‌های آینده یک اسکله نفتی مهم و تاریخی افتتاح می‌شود تا از جاسک هم نفت ما صادر خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم می‌دیدند این آمار و ارقام کجا بود و خدمات دولت در این ۸ سال چقدر مهم بود، اظهار داشت: اگر تجلیل می‌کنم بحث شخص من نیست بلکه بحث میلیون‌ها انسان هست که در این ۸ سال تلاش کرده اند و این کار بزرگ در این شرایط سخت انجام گرفته و خواهد گرفت.

روحانی با بیان اینکه در زمینه ورزش یک حرکت خیلی خوب آغاز شده است گفت: خانه ورزش روستایی در آغاز این دولت ۶۰۰ خانه بوده و امروز ۷۰ هزار خانه ورزش روستایی داریم و این به معنای عدالت ورزشی و توجه ویژه دولت به روستاهاست که تحول در روستا‌ها از نظر آب و برق و راه و بهداشت و درمان و مسائل آموزشی و ورزشی و اتصال به اینترنت در این ۸ سال با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.

منبع: فارس
برچسب ها: ترامپ ، آمریکا ، دولت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
آقای روحانی برای ..مین بار تکرار کرده:"اگر ترامپ نبود.."، یعنی که سرنوشت ایران بستگی به انتخابات کشوری آنسوی دنیا دارد. بسته به انتخابات آنجا، بطور موسمی وضع ایران بهتر یا بدتر میشود بنا بر این بهتر است خیال خودمان را راحت کنیم و کلید و سند و...را کلا تحویلشان بدهیم.اسمش را هم میگذاریم: تعامل و دیپلماسی
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
این حرف ها را برای جه کسانی میزنی روحانی ؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
0
خنده دار بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
.. اگر تو هم نبودی مردم می دانستند که گرانی و مشکلات در کشور وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
0
روحانی: اگر ترامپ نبود مردم می‌دیدند خدمات ۸ ساله دولت چقدر مهم است
فعلا که بود و لطمات جبران ناپذیر قرار گرفتم مشتی بیسواد غربزده بیعرضه در مقام دولت را همه دیدند با حسی مملو از خشم و پشیمانی که چرا تو را رئیس جمهور کردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار