کد خبر: 1055585
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
نشست خبری سرمربی روسی والیبال ایران
درحالی امروز فدراسیون جهانی والیبال با انتشار عکسی در فضای مجازی والیبال ایران را پادشاه حکمران والیبال آسیا خطاب کرد که ولادیمیر آلکنو روس در نشست خبری پاسخگوی سئوالات خبرنگاران و حاشیه‌های پیرامون تیم ملی والیبال بود.
مرضیه رضاسلطانی
به گزارش جوان آنلاین پس حضور ناموفق ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ و کسب جایگاه دوازدهم انتقادات زیادی متوجه تیم آلکنو شد و در فاصله کمتر از سه هفته تا المپیک تیم ملی والیبال ایران درگیر حاشیه عجیبی شود.

اجازه دخالت به کسی نمی‌دهم
سرمربی روسی والیبال ایران گفت: "قبلا هم گفته بودم از روز اول شروع کارم در ایران، تمام تصمیمات را خودم می‌گیرم. من دو همکار دارم که با آن‌ها مشورت می‌کنم و نه رییس فدراسیون و نه سرپرست یا اشخاص دیگر. من جزو آن دسته از مربیان نیستم که بشود به من فشار وارد کرد اگر قرار است من پاسخگوی نتایج باشم. " در تمام مدت حضورم در ایران و در تمام دوران حرفه‌ای کارم اجازه دخالت به هیچ کسی در تصمیماتم را نداده‌ام. خط زدن فرهاد قائمی نشان دهنده این امر است. قائمی با هماهنگی من به اردو دعوت نشد. از کره ماه نیامده‌ام و تجربیاتم در والیبال برای شناسایی یک بازیکن در شرایط ایده آل کافی است. با ورود یک بازیکن به سالن با نگاه متوجه خواهم شد که شرایط آمادگی او در چه حدی است. من مربی نیستم که بتوانند بر من فشار بیاورد. "

مسئله قائمی تمام شده به فکر المپیک باشیم
سرمربی تیم ملی والیبال با انتقاد از قائمی گفت: او شجاعت صحبت رو در رو نداشت و با آبرویم بازی کرد. او در مصاحبه خود مدعی شده من الکنو نقش عروسک خیمه شب‌بازی را ایفا می‌کنم که هیچ اختیاری ندارم و فقط به دنبال پول هستم، اما باید گفت اولا من انسان فقیری نیستم که آبرویم را به خاطر پول خرج کنم. رقم قرار داد باشگاهی‌ام با تیم زنیت بسیار رقم بزرگی بود. حتی پیشنهاداتی داشتم که قابل مقایسه با رقم قرارداد ایران نبود، اما پیشنهاد هدایت تیم ملی والیبال ایران را پذیرفتم چرا که هدف و انگیزه‌ام حضور در چهارمین المپیک بود. فقط ۸ جلسه تمرینِی تا المپیک باقی مانده و شخصی مثل قائمی نمی‌تواند در این زمان کم به شرایط ایده آل برسد. مگر المپیک شوخی است؟ مگر یک بازیکن می‌تواند برای میدان بزرگی مانند المپیک آماده و به فرم ایده آل برسد؟ المپیک آزمونی نیست که قائمی با ۸ جلسه تمرین برای حضور در آن آماده شود.

پیشی بینی سه دیدار تدارکاتی در ژاپن
سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره دیدار‌های تدارکاتی ایران در ژاپن گفت: یک درخواست دیدار تدارکاتی از سرپرست تیم ملی آمریکا در ایتالیا داشتیم و آن را پذیرفتیم مشروط به اینکه آمریکا بتواند زمینه مسابقه را فراهم کند.
امیر خوش خبر ادامه داد: برای دو مسابقه تدارکاتی با تیم‌های فرانسه و روسیه نیز در ایتالیا هماهنگی کردیم که باید خودمان مکان مسابقه را تهیه کنیم.
سرپرست تیم ملی ضمن تشکر از اصحاب رسانه، گفت: ممنون که در این نشست سوالاتی مطرح کردید تا ابهامات درخصوص وجود برخی پشت‌پرده‌ها در والیبال ایران روشن شود. امیدوارم حالا که به این سئوالات پاسخ داده شده، دیگر ابهامی باقی نماند.
وی در واکنش به این که آیا لیست ۱۲ نفره تیم ملی برای حضور در المپیک دستخوش تغییر خواهد شد یا خیر؟ گفت: ۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در المپیک تقریبا مشخص شده‌اند و ما این فهرست را به کمیته ملی المپیک هم اعلام کرده‌ایم و درحال انجام کار‌های مربوط به صدور ویزا هستیم. با این حال فقط دست آلکنو را باز گذاشتیم و از کمیته ملی المپیک خواستم این فورجه را به ما بدهند که اگر قرار شد لحظه آخر بازیکنی جایگزین شود، امکان رخ دادن این اتفاق وجود داشته باشد. تا روز پنج‌شنبه امکان تغییر اسامی وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار