کد خبر: 1054826
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

  

مرد جوان به خاطر اختلاف مالی همسر دومش را با شلیک گلوله به قتل رساند و پس از گذاشتن دست نوشته‌ای به زندگی خودش هم پایان داد.
به گزارش جوان، شامگاه دوشنبه ۱۴‌تیرماه مردی در تهران هراسان با اداره پلیس تماس گرفت و گفت: برادرم بهرام دقایقی قبل تلفنی به من خبر داد که همسرش را به قتل رسانده است و قصد دارد به زندگی خودش هم پایان دهد و من الان نگران او هستم. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۱۰ شهدا به محل زندگی بهرام که طبقه دوم ساختمان مسکونی چهار طبقه‌ای در خیابان دهم فروردین بود اعزام شدند.
برادر بهرام که در محل حضور داشت به مأموران گفت: برادرم همراه زن دومش در این ساختمان زندگی می‌کند که دقایقی قبل در حالی که حال خوبی نداشت با من تماس گرفت و گفت که همسرش را به قتل رسانده و قصد دارد به زندگی خودش هم پایان دهد و بعد تلفن همراهش را قطع کرد. ابتدا فکر کردم شوخی می‌کند و با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما جواب نداد که نگران شدم و به در خانه‌اش آمدم. هر چقدر زنگ خانه‌اش را زدم کسی در را باز نکرد که موضوع را به اداره پلیس خبر دادم.
قتل با اسلحه شاه‌کش
پس از این مأموران پلیس با کمک آتش‌نشانی قفل در خانه بهرام را تخریب کردند و وارد خانه او شدند. مأموران در نخستین گام داخل پذیرایی با پیکر نیمه‌جان بهرام روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرش خونین روی زمین افتاده بود و فقط نفس می‌کشید و توان حرف زدن نداشت. مأموران پلیس در نزدیکی او اسلحه شاه‌کش را کشف کردند و در ادامه هم داخل اتاق خواب با جسد غرق در خون زن ۴۰‌ساله او به نام مهین روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرش به قتل رسیده بود.
همزمان با انتقال پیکر خونین مرد ۴۲‌ساله به بیمارستان مأموران پلیس حادثه خونین را به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و دقایقی بعد هم بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.
دست نوشته خونین
نخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت مرد ۴۲‌ساله ابتدا با اسلحه شاه‌کش همسر صیغه‌ای خود را به قتل رسانده و چند ساعت بعد هم با همان اسلحه به خودش شلیک کرده است. مأموران پلیس همچنین در بررسی‌های صحنه قتل دست نوشته‌ای پیدا کردند که بهرام خطاب به اعضای خانواده‌اش با این مضمون نوشته بود، «مدتی است که با همسرم اختلاف مالی دارم و در این مدت هم نتوانستم این اختلاف را حل کنم و به همین خاطر تصمیم دارم همسرم را به قتل برسانم و بعد هم به زندگی خودم پایان دهم.»
تیم جنایی همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی از برادر بهرام به عنوان مطلع تحقیق کردند. وی گفت: برادرم چند سال قبل با همسر اولش اختلاف پیدا کرد و بعد هم از هم جدا شدند. پس از این فرزندان برادرم همراه مادرشان زندگی می‌کردند تا اینکه یکسال و نیم قبل متوجه شدم برادرم مهین را به عقد موقت خود در آورده است. مهین هم در حالی که دو فرزند داشت از شوهرش جدا شده بود و با برادرم من ازدواج کرده‌بود. ما فکر می‌کردیم که برادرم زندگی آرامی با او خواهد داشت، اما مدتی بعد فهمیدم آن‌ها با هم اختلاف مالی پیدا کرده‌اند. هرگز فکر نمی‌کردیم که اختلاف آن‌ها به قتل پایان یابد تا اینکه ساعتی قبل برادرم تلفنی به من خبر داد که همسرش را به قتل رسانده و قصد دارد به زندگی خودش هم پایان دهد.
مرگ قاتل
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت و بررسی‌های تخصصی اسلحه‌شناسی نشان می‌داد بهرام از نزدیک به خودش شلیک کرده است، صبح روز سه‌شنبه‌۱۵‌تیر کارکنان بیمارستان به بازپرس جنایی اطلاع دادند بهرام به خاطر شدت خونریزی در بیمارستان به کام مرگ رفته است.
بدین ترتیب با اعلام خبر مرگ مرد جوان بازپرس دستور داد جسد وی برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شود. همچنین اسلحه شاه‌کش در اختیار کارشناسان سلاح پلیس‌آگاهی قرار گرفت تا نحوه و ساعت شلیک به زن جوان و عامل قتل مشخص شود.
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار