کد خبر: 1054629
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
رییس شورای اسلامی شهر مشهد درجلسه شورای علنی مطرح کرد
رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برخی مستندات موجود، نسبت به آغاز شیوع موج پنجم ویروس کرونا در این کلانشهر هشدار داد.

محمدرضا حیدری  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در این شرایط، باید با نظارت، کنترل و رعایت پروتکل‌ها به تکلیف خود عمل کنیم، مدیران نیز که باید با واکسیناسیون به موقع به وظیفه خود عمل می‌کردند، هرچه زودتر به این کار سرعت ببخشند تا جامعه ایمنی داشته‌ باشیم.

وی با اشاره به هشدارهای موج پنجم کرونا، اضافه کرد: اکنون در شرایط تغییرات اقلیمی و بحران آب و برق قرار داریم، که اگرچه این موضوع تقریبا مشکلی جهانی است، اما مجلس هفتم شورای اسلامی، با تثبیت قیمت حامل های انرژی، سراشیبی ناکارآمدی این صنعت را کلید زد و با این اقدام سرمایه گذاری در صنعت آب و برق روند نزولی به خود گرفت.

حیدری افزود: هم اینک نیز کشور با صنعتی فرسوده و توسعه نیافته در حوزه آب و برق مواجه است و مقصرانی که با رویه غیرکارشناسی این مشکلات را ایجاد کردند باید پاسخگو باشند، از مردم نیز خواهش می‌کنیم سرانه مصرف را رعایت کنند.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز قلم، افزود: خدا نیز در قرآن به قلم سوگند یاد کرده است که نشانه حرمت نوشتن است و ارزش هر قلم به پیام آن است و مهم است این قلم در دست چه کسانی باشد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین با گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاری‌ها، گفت: شهرداری‌ها بار سنگینی از دوش دولت برداشته‌اند و نظام شورایی بخشی از مسوولیت بزرگ دولت را عهده دار شده و دولت و مجلس نیز در قبال این خدمات باید به کمک آنها بیایند.

وی افزود: در شرایط نابسامان اقتصادی اگر اتفاقاتی در شهرها می‌افتد مربوط به پروژه‌های عمرانی شهرداری‌هاست، بدنه شهرداری مشهد نیز در چهار سال گذشته تلاش ارزشمندی داشته است که قابل تقدیر است.

حیدری خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب مشهد و برق منطقه‌ای با ارسال نامه‌ای به شورای شهر در خصوص وضعیت یک ماه آینده این کلانشهر اظهار نگرانی کرده‌اند و باید در اکران شهری هشدارها و فرهنگسازی در این خصوص صورت گیرد تا متولیان امر در سطح کلان اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار