کد خبر: 1054495
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در پاسخ به علت لغو اعزام تیم زنان همانند تیم مردان به مسابقات ترکیه گفت: قرار شد در در جایی که واجب‌تر است، هزینه کنیم و مسابقات مهمتری داریم.
در حالی که ابتدا قرار بود تیم‌های ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در مسابقات گرندپری ترکیه شرکت کنند ناگهان فدراسیون از اعزام آن‌ها به این مسابقات منصرف شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که رکابزنان ایران ماه‌ها است رنگ مسابقه بین المللی را ندیده اند.
در این میان تنها سعید صفرزاده با هزینه فدراسیون به مسابقات ترکیه اعزام شد آن هم به این دلیل که بازی‌های المپیک توکیو را در پیش دارد.
برخی رکابزنان مرد نیز وقتی متوجه شدند فدراسیون قرار نیست اعزامی انجام دهد با هزینه خودشان راهی مسابقات شدند.
یکی از انتقاداتی که به فدراسیون قبلی وارد می‌شد، اعزام نکردن به مسابقات بین المللی بود و دوچرخه سواران خوش بین بودند که با تغییرات در فدراسیون بتوانند حضور پر رنگ تری در مسابقات بین المللی داشته باشند که فعلا خبری از آن نیست.

علی زنگی آبادی مدیرتیم‌های ملی دوچرخه سواری در گفتگو با ایسنا درباره‌ی علت اعزام نشدن تیم زنان ایران به مسابقات ترکیه و اینکه چه کسی تصمیم به لغو اعزام گرفت، بیان کرد: کمیته فنی فدراسیون این تصمیم را گرفت، چون در تیم بانوان اختلاف سطح بین نفرات وجود دارد و قرار شد هزینه در جایی که واجب‌تر است، انجام شود و برای قهرمانی آسیا که در پیش است تجهیزات و دوچرخه خریداری کنیم. از طرفی این مسابقات در برنامه‌های فدراسیون تاثیر گذار نبود.

زنگی آبادی در پاسخ به این پرسش که رکابزنان ایران ماه‌ها است که رنگ مسابقات بین المللی را ندیده‌اند و بهتر نبود این اعزام انجام می‌شد، تاکید کرد: از این به بعد برنامه‌های خوبی برایشان خواهیم داشت. با اختلاف سطحی که در تیم بانوان وجود دارد جالب نبود به مسابقه بروند و در همان اوایل مسابقه از دوچرخه پیاده شوند. اکنون اردو‌هایی خواهیم داشت که در آن کار کنند و سطح کیفی خود را بالا ببرند و در مسابقات بعدی با کیفیت بهتری شرکت کنند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اختلاف سطح که در تیم مردان وجود نداشت پس چرا تیم مردان به مسابقات ترکیه اعزام نشد تا در نهایت خود رکابزنان با هزینه شخصی در این رقابت‌ها شرکت کردند، گفت: کار‌های واجب‌تر داریم و مسابقات مهمتری در پیش داریم. با هزینه‌ای که برای اعزام این پنج نفر انجام می‌شد، می‌توان تعداد نفرات بیشتری به اردو دعوت کنیم و مسابقه درون اردویی داشته باشیم تا برای قهرمانی آسیا آماده شویم.

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند هیچ اردویی نمی‌تواند به اندازه حضور در مسابقه به دوچرخه سواران کمک کند، گفت: در مسابقه یک مرحله‌ای هم کاری زیادی نمی‌توانستند انجام دهند. حالا از این به بعد برنامه‌های بهتر، اردو‌ها و اعزام‌های مفصلی خواهیم داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار