کد خبر: 1054361
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی به قرارداد‌های نجومی برای حمایت مجازی از شهرداری تهران
انتشار قرارداد‌هایی نجومی برای فعالیت رسانه‌ای در حمایت از شهرداری تهران موجب موجی از اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی شد. در این قرارداد‌ها مشخص شد که عده‌ای از فعالان توئیتری همسو با شهرداری تهران مبالغی را برای حمایت از شهرداری دریافت کرده‌اند و شهرداری مبالغ هنگفتی را برای بالا آوردن صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی هزینه کرده است.

انتشار قرارداد‌هایی نجومی برای فعالیت رسانه‌ای در حمایت از شهرداری تهران موجب موجی از اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی شد. در این قرارداد‌ها مشخص شد که عده‌ای از فعالان توئیتری همسو با شهرداری تهران مبالغی را برای حمایت از شهرداری دریافت کرده‌اند و شهرداری مبالغ هنگفتی را برای بالا آوردن صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی هزینه کرده است. این اعتراضات وقتی شدت گرفته که غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، آن‌ها را تأیید کرد و گفت: «طبق قانون شهرداری تهران به مرکز ارتباطات این اجازه را داده است که تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان ترک تشریفات کند و هرجایی که لازم بود رقمی صلاح دیده شده باشد قرارداد‌ها بسته شده است.» در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران آمده است.

احسان سلطانی:
۳۹۶ میلیون تومان پول داده‌اند به یک شرکت برای پوشش اخبار در توئیتر؟ با «ترک تشریفات» مناقصه! یعنی عملاً مناقصه‌ای هم در کار نبوده. یک کاربر توئیتر شرکت ثبت کرده، ۳۹۶ میلیون تومان پول بی‌زبان ملت را گرفته تا توئیت بزند! نوش‌جان!
زینب کریمیان:
آقای حناچی! شما چرا و به چه دلیل به یک کاربر توئیتر ۳۹۶ میلیون تومان پول دادید. اون هم فقط برای توزیع اخبار در شبکه مجازی! فقط!
ابوعلی کارآمد:
شهرداری تهران برای پارچه مشکی محرم و فاطمیه پول نداشت، اما برای تلگرام و توئیتر همیشه پول هست. تازه این یک قلمش هست!
احسان تقدسی:
این پول‌ها از جیب شهروندان تهران رفته است. این پول‌ها در زمانی رفته که شهرداری از خدمات عادی خود به بهانه بی‌پولی سرباز می‌زد.
کیانوش جهان‌پور:
در این سرزمین از «چند میگیری گریه کنی؟» رسیدیم به «چند میگیری...؟» فقط خداوکیلی اسمش رو نذارید دیجیتال مارکتینگ و... بذارید لااقل این واژه‌ها برای این مردم محترم بماند.
محمد پاداش:
این پول جریمه طرح ترافیک است که دارید به اسم کار رسانه‌ای می‌خورید، کلی آه و نفرین پشتشه:)
سیدمنصور موسوی:
شهرداری تهران ۸۰۰میلیون هزینه یه پیج مزخرف و کم بازدید اینستاگرامی کرده در حالی که اطراف تهران خانواده‌ها تو کانکس زندگی میکنن و به نون شب محتاجند.
بیژن مقدم:
آنچه در حال حاضر درباره «پول پاشی» در شهرداری و قرارداد ۳۹۵ میلیون تومانی اهمیت دارد، محتوایی است که بابت آن، چنین پولی پرداخت شده است. ببینیم آیا این برای بازتاب عملکرد شهرداری بوده یا تخریب این و آن؟ ضمناً باید دایره نفوذ و قدرت توزیع پیام توسط دریافت‌کنندگان پول را نیز منتشر کنند.
محرداد کریم‌زاده:
شهرداری ۳۹۶ میلیون تومان داده به خبرنگاران اصلاح‌طلب تا براشون توزیع محتوا انجام بدن (یعنی از شهرداری تعریف کنند) تا اینجا شاید بگیم این یک قرارداد حرفه‌ای در رسانه است. اما همین اصلاح‌طلبان یک توئیت در میان از لشکر سایبری و... صحبت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار