کد خبر: 1054029
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک تمرکز کافی نداشتند.
محمد مومنی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با ایسنا، درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی در نیمه اول کیفیت خوبی نداشت و استفاده از ۲-۵-۳، نشان از این داشت که تیم استقلال می‌خواست در این بازی نتیجه مساوی کسب کند. تیم استقلال روی مهارت‌های قایدی حساب باز کرده بود. در نیمه دوم دو تیم حملات بیشتری داشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص عملکرد بهتر آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم در نیمه دوم این بازی گفت: استقلال در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت، اما این تیم به علت شرایط مدیریتی که وجود دارد، استرس داشت و نتوانست تمرکز لازم را در این بازی داشته باشد.

مومنی در پایان با اشاره به آینده استقلال در بازی‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: این نتیجه موقعیت استقلال در جایگاه سوم را تثبیت می‌کند، اما این شرایط نمی‌تواند امیدوار کننده باشد. استقلال همین که می‌تواند بازی کند و نتیجه تساوی به دست آورد، خیلی مایه خوشحالی است. آبی‌ها در این مدت تنها در کنار فرهاد مجیدی امور خود را پیش بردند و این یک امتیاز، اندازه ۳ امتیاز ارزشمند بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار