کد خبر: 1053853
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
قالیباف:
ئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مبارزه با فساد، مطالبه مردم، رهبر معظم انقلاب و وظیفه شرعی همه ما است و باید در مجلس بسترهای مبارزه با فساد را فراهم کنیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف عصر روز گذشته (سه شنبه) در نشست هیات رئیسه فراکسیون شهید دیالمه، با بیان اینکه باید نسبت به موضوعات به صورت شفاف و روشن موضع بگیریم گفت: اگر موضع روشنی نداشته باشیم انگیزه خود را برای مقابله با فساد را از دست می‌دهیم.

رئیس مجلس افزود: مدعی‌العموم باید به مبارزه با فساد به صورت واضح و روشن ورود و فسادهایی که در رابطه با مسئولان مطرح می‌شود، پیگیری کند.

قالیباف به انگیزه‌ها و آسیب‌های مختلف عدالتخواهی اشاره کرد و گفت: عمده عدالتخواهی‌ها واقعی است و از سر دلسوزی و اعتقاد است، اما معدود افرادی هم هستند که با نفوذ و در حالیکه هیچ اعتقادی به انقلاب و حتی رفتارهای دینی ندارند، ادعای عدالت‌خواهی می‌کنند در حالیکه خود منبع فساد هستند و از این راه کسب درآمد هنگفت دارند.

وی افزود: بین مبارزه با فساد و مفسد فرق است و یکی از راه‌های آن این است که در مبارزه با فساد، نهاد را جایگزین انسان کنیم، قوه قضائیه با مفسد برخورد می‌کند، ولی مجلس باید با ریشه‌های فساد مبارزه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین شفافیت آراء یکی از راهکارهای مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: موضوعی مانند مدیریت تعارض منافع حتی از شفافیت مهمتر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست، به نام گذاری این فراکسیون به نام شهید دیالمه اشاره کرد و گفت: این شهید ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و ابتدای انقلاب در اوج جوانی با شهامت بسیار زیاد، شبیه آتش به اختیاری که بعدها مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار دادند به درستی استفاده می‌کرد. او یک جوان مومن و انقلابی و مخلص بود و با فساد، انحراف و نفوذ مبارزه می‌کرد و بر مباحث تسلط داشت.

قالیباف افزود: جریان امروز دنیا مادی گرایانه است و انقلاب اسلامی خلاف این رودخانه دنیوی و مبتنی بر سنت‌های الهی پیش رفت، عمل می‌کند و بر اساس مکاتب انسان‌ساز خود پیش می‌رود و حضرت امام خمینی (ره) کاری به این جریان‌های مادی گرا نداشت و منطبق با سنت‌های الهی پیش می‌رفت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
برونده قالیباف مفسد اقتصادی و رانت خوار به کجا انجامید.
جناب رییسی الان که قالیباف دزد بغل گوشت میباشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار