کد خبر: 1053650
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
مهسا گربندی

سرویس جامعه جوان آنلاین: چند روز است که مشترکان همراه اول برای خرید بسته با کد USSD و حتی نرم‌افزار همراه من با مشکل مواجه شده‌اند و همین مسئله، باعث پرداخت هزینه آزاد برای مصرف اینترنت آن‌ها شده و این مشترکان را سردرگم و متضرر کرده‌است.

اختلال برای خرید بسته اینترنتی همراه اول، موجی از انتقادات را در میان مشترکان به راه انداخته‌است. این مسئله در فضای مجازی نیز مشاهده می‌شود. عطیه یکی از کاربران توئیتر در این رابطه در صفحه شخصی خود خطاب به «همراه اول» نوشته‌است: «شما که چندین روز به‌روز‌رسانی داری، یه ندا حداقل می‌دادی، بسته رزرو می‌کردیم! شاید آدم یه کار واجب داشت آخه! الان سه، چهار روزه بیرون منزل به اینترنت دسترسی ندارم.»
یکی دیگر از کاربران توئیتر نیز در این رابطه نوشت: «همراه اول کی می‌خواد این سیستم رو درست کنه؟ کی ما می‌تونیم بسته اینترنت بخریم؟ اینکه دو روزه سیستم همراه اول خرابه و نمیشه نه وارد برنامه شد نه با کد دستوری اینترنت خرید عجیب نیست یکم به نظر شما؟»

البته این اپراتور بعد از انتقادات مشترکان خود، اطلاعیه‌ای را در صفحات مجازی خود منتشر کرد. همراه اول روز دوشنبه در صفحه خود توئیت زد: «همراه اول: شنبه تا سه‌شنبه هفته جاری امکان خرید بسته اینترنت وجود ندارد.»
همچنین روز گذشته، سخنگوی شرکت همراه اول، ضمن تأیید اختلال در شبکه برای خرید بسته اینترنتی، اعلام کرد که مشترکان این اپراتور باید تا روز سه‌شنبه هفته جاری برای حل مشکل سامانه‌های ارتباطی همراه اول منتظر بمانند! یاسر رایگانی در توییتی اعلام کرد دلیل ایجاد اختلال، به‌روزرسانی سامانه‌های ارتباطی همراه اول در فاصله زمانی شنبه تا سه‌شنبه جاری است. او افزود: «به‌دلیل عدم امکان خرید بسته طی این روز‌ها برای برخی مشترکان، هزینه اینترنت مشترکانی که مصرف‌شان‌در این تاریخ با تعرفه آزاد محاسبه شده، معادل‌سازی می‌شود و همراه اول مبلغ کسرشده مازاد را به‌صورت بستانکاری در حساب این افراد اعمال می‌کند.»

پاسخ دیرهنگام همراه اول و همچنین وعده بازگرداندن هزینه اینترنتی که با تعرفه آزاد محاسبه شده، در صورتی مطرح می‌شود که مشترکان این اپراتور از عدم اطلاع‌رسانی به موقع نسبت به‌روز‌رسانی سامانه‌های ارتباطی گلایه می‌کنند. آن‌ها در این مدت سردرگم بودند و مشکلاتی برای تأمین اینترنت مورد نیازشان پیش آمده‌است. حالا باید تا رفع اختلال و دریافت مازاد هزینه‌ای که برای اینترنت همراه اول پرداخت کرده‌بودند، منتظر بمانند!

متأسفانه این چند روز، همراه اولی‌ها تنها شدند و برخلاف شعاری که این اپراتور می‌دهد، هیچ‌کس در این چند روز همراه آن‌ها نبوده‌است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار