کد خبر: 1052776
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۳۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب طرح حامیان سلامت انتخابات مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عزت‌الله ضربی در جریان بازدید از فعالیت امدادگران در قالب طرح حامیان سلامت انتخابات در اردبیل اظهار کرد: این افراد با حضور در شعب اخذ رأی و تمامی مراحل انتخابات به عنوان حامیان سلامت مانع از تشدید بیماری کرونا و شیوع آن شدند.

وی تصریح کرد: از اولین ساعات رأی‌گیری حامیان سلامت با حضور در شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری فعال داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۶۰ نفر از پرسنل این جمعیت نیز با حضور در شعب اخذ رأی سعی کردند به صورت مستمر و پیگیر موارد بهداشتی را متذکر شده و از رأی‌دهندگان بخواهند تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس باشند.

ضربی افزود: در اکثر شعب موارد و موازین بهداشتی به دقت رعایت شد و سعی بر این بود تا کنترل بیماری انجام شده و مانع از گسترش و شیوع این ویروس خطرناک شویم.

وی با بیان اینکه این افراد در شش شهرستان استان خدمات متنوعی را ارائه کردند، ادامه داد: اعضای فعال با هدف حساس‌سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با اقدام به ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در طرح حامیان سلامت فعالیت داشتند.

ضربی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امیدواریم این خدمات منجر به ارتقاء سلامت شهروندان شده و زمینه برای کنترل بیماری در ادامه فرآیند انتخابات به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: حتی در مرحله شمارش آرا نیز نیروهای ما در قالب طرح حامیان سلامت سعی می‌کنند تا به افراد ناظر و دخیل در انتخابات کمک کنند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرفتار ویروس خطرناک کرونا نشوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: این خدمات در کنار حضور گسترده مردم امری ستودنی بود که امیدواریم از نتایج و ثمرات آن در برنامه‌های آینده در جهت بهبود شرایط سلامت و بهداشت عمومی استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر