کد خبر: 1052675
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور دولت سیزدهم تأکید کرد: همه منتخبان به ویژه دولت با تمام قدرت و در نهایت ارادت و قدردانی از مردم نسبت به تکریم آنان همت گماشته و وعده‌های داده‌شده و امید‌های برانگیخته‌شده را محقق گردانند.
به گزارش فارس، در بخشی از بیانیه آمده است:
ملت شریف ایران، نمایش عظیم حضور پرشور و آگاهانه شما در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، یک‌بار دیگر بصیرت و روشن‌بینی ملت سرافراز ایران را آشکار کرد و میدان انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به یک حماسه بزرگ تبدیل نمود. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک پیروزی به همه منتخبان ملت به ویژه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدابراهیم رئیسی (زید‌عزه) در جلب اعتماد مردم به عنوان رئیس‌جمهور منتخب این کشور، در راستای تواصی به حق و تذکر اعلام می‌دارد:
امید است همه منتخبان به ویژه دولت با تمام قدرت و در نهایت ارادت و قدردانی از مردم نسبت به تکریم آنان همت گماشته و وعده‌های داده‌شده و امید‌های برانگیخته‌شده را محقق گردانند.
امروز این مسئولیت خطیر و این فرصت خدمت، امانتی از سوی شهیدان و مؤمنین به اسلام و انقلاب در دستان منتخبان ملت است. امید داریم تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هدایت‌های حضرت امام (قدس الله نفسه الزکیه) و براساس منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مستظهر به تأییدات الهی و در توفیق خدمت مستدام و استوار باشند.
از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و نیز از همه کسانی که در تحقق این مشارکت حماسی تلاش داشته‌اند به‌ویژه مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم» و نهاد‌های مسئول، علمای اعلام و نخبگان جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم و از خداوند متعال عزت اسلام و سربلندی و بهروزی ملت بزرگ ایران را مسئلت داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار