کد خبر: 1052329
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تندیس ویژه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به پاس همراهی، حمایت و توجه به امر خطیر ورزش‌های همگانی و توسعه سلامت در کشور و خانواده بزرگ ارتش به امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اهداء شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، در این دیدار امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش گزارشی از عملکرد این سازمان و همکاری‌های فی‌مابین با فدراسیون ورزش‌های همگانی ارائه کرد.
امیر سرلشکر موسوی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات دکتر افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی ورزشی سازمان تربیت بدنی ارتش، توجه به توسعه ورزش همگانی را یک ضرورت خواند و افزود: انعقاد تفاهم‌نامه با فدراسیون ورزش‌های همگانی و اجرایی شدن طرح مشترک ارتش و فدراسیون می‌تواند در پیشبرد اهداف ورزشی فدراسیون و ارتش به ویژه ارتقای آمادگی روحی و جسمی آحاد کارکنان و سلامت خانواده‌ها مفید و اثرگذار باشد.
وی افزود: ارتش به خاطر ویژگی انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان دارای ظرفیت بالقوه‌ای است که اجرای این طرح در ارتش می‌تواند به عنوان الگویی برای همه اقشار جامعه ارائه شود.
در پایان، فرمانده کل ارتش حمایت همه‌جانبه خود از ورزش‌های همگانی و طرح مشترک ارتش و فدراسیون ورزش‌های همگانی را اعلام کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار