کد خبر: 1052310
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
عضو بنیاد ملی نخبگان ایران:
حجت الاسلام دکتر علیرضا احمدی گفت: دولت بعدی دولت اعتدال نیست بلکه دولت وحدت ملی است که با تنظیم یک حکومت مردمی صرفاً برای مردم تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، عضو بنیاد ملی نخبگان ایران در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت ایران و انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: طی ۴۳ سال بعد از انقلاب با تفکیک مردم به خودی و ناخودی مواجه بودیم که امروزه نیاز است در دولت آینده تمام احزاب چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

وی افزود: دولت بعدی دولت اعتدال نیست بلکه دولت وحدت ملی است که با تنظیم یک حکومت مردمی صرفاً برای مردم تشکیل می‌شود.

عضو بنیاد ملی نخبگان ایران گفت: دولتی که آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ در صدد ساخت آن بود و تئوری آن را تبدیل به شعار کرد، با رد صلاحیت شورای نگهبان محقق نشد لیکن مرحوم هاشمی ممکن بود از وزرای احمدی نژاد نیز استفاده کند اما حجت الاسلام رئیسی برای دولت آتی از همه اصولگرایان بهره نمی‌برد.

وی اشاره به رفتار ستادی حجت الاسلام رئیسی گفت: در ستادهای وی به تمام جناح‌ها و افراد مسئولیت واگذار کرده‌اند که برای مثال در اصفهان بیش از ۲۰ مسئولیت ستادی به افراد مختلف داده شده و در ۴۳ سال بعد از انقلاب کمتر دیده شده که داوطلب ریاست جمهوری به غیر از یک ستاد رسمی، ستادهای دیگری داشته باشد.

وی افزود: در اصفهان بیش از ۲۰ ستاد رسمی و استانی دارای مسئولیت فعالیت می‌کنند که این نشان از به بکارگیری حجت الاسلام رئیسی در به بکارگیری افراد و جناح‌های مختلفی در دولت آینده خود است، بنابراین مبنای ساختاری پروپاگاندی دولت وحدت ملی از افراد متخصص و غیر جناحی است.

مدیر کانون رسانه اصفهان با اشاره به دیگر ویژگی‌های دولت حجت الاسلام رئیسی گفت: انقلابی و مقید به ساختاری که مقام معظم رهبری به آن می‌پردازند از دیگر خصوصیات دولت آتی است و حتی برخی از جناح‌ها و احزاب سیاسی اصلاح طلب نیز خواستار تکیه زدن وی به کرسی دولت هستند زیرا با مواضع ضد فساد رئیسی کاملاً موافق و آشنایی دارند.

وی در رابطه با شورای شهر اصفهان و شایستگی افراد در لیست‌های ارائه شده، گفت: در اینکه اصفهان افراد متخصص بسیاری دارد شکی نیست اما ما ایرانیان در تمام جهات علمی و تخصصی حتی اگر در نفس خویش این اطمینان حاصل نشود باز مدعی اصلاح و خود را متخصص تمام امور شهری می‌دانیم.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: ما در اردوگاه انقلابیون با چند لیست از قرارگاه گام دوم و سلام، مجمع نیروهای انقلاب، ائتلاف وحدت ملی و حزب موتلفه مواجه هستیم و هر یک از ستادها نیز برای خود لیستی تهیه کرده‌اند که بسیار مضحک و در نوع خود تعجب برانگیز است.

وی ادامه داد: البته مشکل نیروهای انقلابی تهیه لیست جهت یارکشی نیست، بلکه از باب ذبح سیاست برای اخلاق است که اخلاق را مقدم بر هر سیاستی می‌دانند.

عضو بنیاد ملی نخبگان ایران یادآور شد: در لیست اصلاح طلبان نیز با لیست واحدی مواجه هستیم که در نوع خود نسبت به چهار سال گذشته بی نظیر هست زیرا اصلاحات در چهار سال گذشته، سه لیست متفاوت داشت.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
آفرین❤❤❤❤❤
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار