کد خبر: 1052302
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
رهبر انقلاب:
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات صبح امروز تاکید کردند: روز انتخابات، روز ملت ایران است؛ ‌امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند. مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز و در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) آراء خود را به صندوق انداختند.

ایشان سپس در گفت و گو با رسانه ملی، سخنانی را با ملت ایران بیان کردند که مهمترین محورهای بیانات ایشان به شرح زیر است؛

- روز انتخابات، روز ملت ایران است؛ ‌امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند. مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.

- امروز متعلق به مردم است و هر کاری که ملت ایران امروز تا شب انجام بدهند، از حضور در کنار صندوق رأی و دادن رأی، سازنده آینده و سرنوشت چند ساله ماست. درست به همین دلیل است که عقل و خرد انسان‌ حکم می‌کند که در این آزمون بزرگ ملی و سراسری همه شرکت کنند.

- این که ما مکرر مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم، اولین اثر و نتیجه این حضور به خود مردم برمی‌گردد؛ البته با این حضور، کشور و نظام جمهوری اسلامی نیز امتیازات بزرگ در عرصه بین‌المللی بدست می‌آورد.

- بیاید، تشخیص بدهید و رأی بدهید؛ این برای آینده کشور و یکایک مردم اهمیت دارد.

- یک رأی هم مهم است؛ کسی نگوید با یک رأی من چه اتفاقی خواهد افتاد؟ همین یک رای یک رای است که آراء میلیونی را رقم می‌زند.

- با نیت خدایی وارد شوید و این کار مهم را هرچه زودتر انجام بدهید؛ تا آخر وقت، ساعات زیادی هست، اما هرچه زودتر این وظیفه را انجام دهید بهتر است.

- ان‌شالله خداوند متعال به آراء شما مردم برکت بدهد و بتوانید با آراء خودتان آینده خوبی را برای کشور تدارک ببینید.

- ان شالله به برکت حضرت امام رضا (ع) که این ایام متعلق به ایشان است، امروز برای ملت ایران یک جشن باشد و به توفیق الهی همین خواهد شد و ملت از این انتخابات خیر خواهد دید.

- از دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم کار را با اتقان لازم در سراسر کشور انجام بدهند.

- از خبرنگاران و عکاسان محترم نیز تشکر می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار