کد خبر: 1052193
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
هر کشور شرکت کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو باید افسران رابط کووید۱۹ داشته باشد تا این افسران نقض دستورالعمل‌های بهداشتی را گزارش بدهند.
 کمیته برگزاری بازی ها‌ی المپیک و پارالمپیک توکیو برای اطمینان از رعایت دستورالعمل‌های تعیین شده جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر کشور را ملزم کرده که افسران رابط داشته باشند.

افسران رابط کووید ۱۹ (CLO) که توسط هر کمیته ملی المپیک و پارالمپیک کشور شرکت کننده در این بازی‌ها منصوب می‌شوند، وظیفه دارند تا مقامات را از هرگونه تخلف در هیات خود مطلع کنند. نقش آن‌ها توضیح قوانین و همچنین نظارت بر رفتار نمایندگان خود خواهد بود. اگر در تیم آن‌ها مسائلی وجود داشته باشد، آن‌ها هستند که رسیدگی می‌کنند.

حدود ۳۰۰۰ افسر CLO در این بازی‌ها به عنوان بازوی کمیته برگزاری بازی‌ها عمل می‌کنند تا شرکت کنندگان، اقدامات متقابل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام دهند.

کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کرد: امیدواریم که به پرونده‌های زیادی رسیدگی نکنیم، اما اگر چنین بود ما ملزم به رسیدگی به این موارد طبق قانون انضباطی خواهیم بود.

انتظار می‌رود که رسانه‌ها هر چهار روز یکبار مورد آزمایش کرونا قرار بگیرند. کسانی که با ورزشکاران ارتباط محدودی دارند و یا هیچ ارتباطی ندارند، هر هفت روز یک بار تحت آزمایش قرار می‌گیرند.

ورزشکاران مجبور به رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از در آغوش گرفتن، دست دادن و بازدید از مناطق توریستی هستند و روزانه در این بازی‌ها آزمایش می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار