۵ اکیپ خط گرم در اردبیل فعال شد
کد خبر: 1052159
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004PiJ
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
معاون بهره‌برداری شرکت برق اردبیل:
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل گفت: ۵ اکیپ خط گرم در استان اردبیل فعال است تا در صورت تعمیر و اصلاح احتمالی به صورت خط گرم فعالیت‌های خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عبداللهیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ۲۸ خرداد روز انتخابات و همچنین حساسیت ایام پایانی تبلیغات انتخاباتی سعی و تلاشمان بر این است تا روز شنبه هفته آینده هیچ گونه خاموشی با برنامه‌ای را در سطح استان اعمال نکنیم.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر به تناسب مصرف بهینه هموطنان ما هیچ گونه خاموشی را در سطح استان اعمال نکردیم به رغم آنکه در برخی از مناطق هوای گرم حاکم بوده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات و فرآیند آن در سطح استان اشاره کرد و گفت: سعی خواهیم کرد تا با توجه به شرایط حساس انتخابات پیش رو هیچ‌گونه خاموشی را اعمال نکنیم و در صورت بروز تعمیرات و خاموشی‌های ناخواسته پنج اکیپ خط گرم استان فعالیت شبانه‌روزی انجام می‌دهند تا به سرعت خاموشی‌ها رفع و پایداری برق را شاهد باشیم.

عبداللهیان افزود: برای سه بیمارستان استان اعم از امام خمینی، امام رضا و بیمارستان تأمین اجتماعی سبلان قرار شده با توجه به بستری شدن بیماران کرونایی خاموشی اعمال نشود تا بیماران دچار خدشه در خدمات‌رسانی نباشند.

وی به فعالیت مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه و همچنین جلوگیری از ناپایداری و خاموشی‌های ناخواسته را یادآور شد و خاطر نشان کرد: همکاران ما در سه شیفت در مرکز دیسپاچینگ فعالیت خود را برای پایداری شبکه انجام می‌دهند و ما از طریق فوریت‌های برق و شماره تلفن ۱۲۱ در خدمت هموطنان هستیم تا به سرعت خاموشی‌های ناخواسته را اصلاح و دوباره انرژی برق را برقرار کنیم.

عبداللهیان به سه مسیر ارتباط مردم با شرکت توزیع برق اشاره کرد و ادامه داد: یا از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ که به صورت هوشمند بوده و یا از طریق اپلیکیشن برق من و همچنین سامانه الکترونیکی شرکت توزیع برق ارتباط ما برقرار خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در حال حاضر برخلاف سال‌های گذشته خط ۱۲۱ خود را به نحوی مجهز کردیم تا هوشمند به مشترکان پاسخگو باشند و در هر لحظه امکان پاسخگویی به ۱۵۰ تماس برقرار شده وجود دارد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل به طراحی هوشمند اپلیکیشن ۱۲۱ نیز اشاره کرد و گفت: ما اطلاع‌رسانی را از خاموشی‌های احتمالی یک روز قبل انجام می‌دهیم تا مردم در جریان آن قرار گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار