کد خبر: 1052010
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
وزیر کشور:
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: متاسفانه نامزدهای انتخابات و طرفداران و احزاب این دوره حتی در خیلی استان‌ها ستاد تشکیل ندادند و وقتی ستاد نباشد، تجمعات و میتینگ نیست.

سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست با استانداران در جمع خبرنگاران با اشاره به نگرانی از کاستی در حوزه تبلیغات انتخابات، گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد تقریبا تعطیل است، متاسفانه نامزدهای انتخابات و طرفداران و احزاب این دوره حتی در خیلی استان‌ها ستاد تشکیل ندادند و وقتی ستاد نباشد، تجمعات و میتینگ نیست و همه اینها دست به دست هم داد در کنار یک رقابت تقریبا ضعیف ما مواجه با شرایطی هستیم که صدا و سیما، رسانه‌ها، استانداران و مردم در عمل جبران کنند.

وی ادامه داد: ما در انتخابات امر مهم انتقال قدرت و انتقال مسئولیت از فردی به فرد دیگر داریم اما آثار سیاسی، بین‌المللی و اجتماعی داخلی و حتی آثار امنیتی به نحوه حضور و مشارکت مردم بستگی دارد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: رسانه‌های مختلف در دنیا، تحلیل می‌کنند و بر اساس آن تحلیل، اقدام می‌کنند. علی رغم همه این کاستی‌ها باید ثابت کنیم که مهیا و آماده هستیم و مشارکت را با یک نگاه ملی، فراجناحی و شخصیتی انجام دهیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تا الان هیچ معضل و مشکل امنیتی نداریم و پیشگیری‌های لازم صورت گرفته است. همه دستکاه‌های احراز هویت و تعرفه‌ها ارسال شده است. در این هشت سال که ما انتخابات را اجرا کردیم هیچ‌جا کمبود تعرفه نداشته‌ایم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
0
از سال 96 ؛ مشکل بزرگ کمبود برگ رای خام، در شعبی که رای اکثریت مردم به آقای رییسی بود را فراموش نمیکنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار