کد خبر: 1051659
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
مدیر عامل فولاد مبارکه:
حمید عظمیان گفت: اینجانب تمامی همکارانم در گروه بزرگ و پرافتخار فولاد مبارکه را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنم تا شاهد ورق خوردن برگ زرین دیگری از این مجموعه در حمایت از انقلاب اسلامی، ایران عزیز و مردم آن باشیم.

 

 

حضور ما در روز جمعه ۲۸ خردادماه در پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌شک این حضور حداکثری بیمه‌کننده ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها و تضمین‌کننده به ثمر رسیدن تلاش‌های ماست.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان مدیر عامل فولاد مبارکه  اظهار داشت: ۲۸  خرداد امسال برگ دیگری در تاریخ سیاسی پرفراز و نشیب و البته پرافتخار کشورمان رقم خواهد خورد و مردم‌سالاری برآمده از انقلاب و تضمین‌شده با خون شهدا بار دیگر در چشم جهانیان می‌درخشد.

انتخابات و اثرگذاری مردم در عرصه سیاسی، میراث گرانقدر امام عظیم‌الشأن است که پس از ایشان نیز با درایت رهبری معظم انقلاب اسلامی، سال به سال و دوره به دوره بر اهمیت و جایگاه آن افزوده شده است.

همکاران عزیز و ارجمند در گروه بزرگ فولاد مبارکه، همه ما به دنبال ایرانی سربلند، قوی، مستقل و سرشار از آرامش و رفاه برای مردم آن هستیم و تلاش شبانه‌روزی‌مان در این مجموعه سترگ صنعتی برای داشتن چنین کشوری است. رکوردهای پیاپی در ماه‌های اخیر، حرکت شتابان و سریع در مسیر جهش تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی از آن، سهم قابل‌توجه در ارزآوری و حفظ سرمایه ملی گواه ما بر این ادعا است. اما باید بدانیم حضور و مشارکت ما در انتخابات مسئله‌ای به‌مراتب بااهمیت و تأثیرگذار در اداره جامعه و سرنوشت کشورمان است. مگر نه اینکه تمامی همّ‌وغم و تلاش شبانه‌روزی ما در جبهه اقتصادی برای تسهیل زندگی مردم، حفظ اتحاد یکپارچگی آن‌ها و افزایش قدرت کشور است؟ باید بدانیم که تمامی این اهداف و اهداف بزرگ‌تر از رهگذر حضور در پای صندوق‌های رأی می‌گذرد و این مسیر است که می‌تواند ما را به قله‌های موفقیت بیشتر برساند.

حضور ما در روز جمعه ۲۸ خردادماه در پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌شک این حضور حداکثری بیمه‌کننده ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها و تضمین‌کننده به ثمر رسیدن تلاش‌های ماست.

مجاهدت‌های شما همکاران عزیز در گروه فولاد مبارکه موجب رکوردهای خیره‌کننده در سال گذشته و ماه‌های ابتدایی امسال شد و ایستادن فولاد مبارکه در کنار مردم و کادر درمان کشور در مقابله با ویروس منحوس کرونا، همه و همه نشان از عزم این گروه بزرگ صنعتی برای نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه اقتصاد، صنعت و سلامت اجتماع بود و بدون تردید انتخابات پیش رو نیز عرصه‌ای است برای رسیدن به وحدت ملی و میدانی است برای نشان دادن همراهی و همدلی با مردم و آوردگاهی است برای سربلند کردن دوباره ایران عزیز.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر