کد خبر: 1051191
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
قالیباف:
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست، گفت: کارنامه نامزدها مهمتر از ادعاها و شعارهای آنها و حتی مهمتر از برنامه‌های نامزدها است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطفی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن است.

وی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب در سالروز رحلت معمار انقلاب، تبیین بسیار مهم و دقیقی از مردم‌سالاری دینی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ارائه دادند که به دلیل اهمیت آن، نباید اجازه دهیم این مبحث به حاشیه برود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: پیروزی امام خمینی (ره) دو محور اصلی داشت؛ خداباوری و امام‌باوری. امام خمینی (ره) تمام زندگی خود را بر مبنای دستورات و سنت‌های الهی تنظیم و هدایت کردند.

قالیباف، مردم‌باوری را از عناصر مهم موفقیت امام خمینی (ره) خواند و گفت: امام (ره) معتقد بود آن عواملی که به یک نظام سیاسی قوام می‌بخشد، اراده و فداکاری یک ملت است. باور عمیق امام (ره) به توانایی مردم، تغییر شرایط اجتماعی و اختیار آنها برای تعیین سرنوشت خود، انقلاب شکوهمند ملت ایران را بنیان نهاد و موجب تشکیل نظام شکوهمند جمهوری اسلامی شد.

وی گفت: اعتقاد ما این است که مردم می‌توانند هر شرایطی را هر چقدر هم سخت باشد، تغییر دهند. اراده ملت می‌تواند معجزه اجتماعی بیافریند. اراده خداوند نیز در راستای اراده مردم قرار خواهد گرفت. مردم باوری و خدا باوری راه برون رفت از مشکلات است.

وی تاکید کرد: دلسرد کردن مردم از انتخابات هنر نیست. کارنامه نامزدها مهم‌تر از ادعاها و شعارهای آنها و حتی مهم‌تر از برنامه‌های نامزدها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار