کد خبر: 1051053
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
در جریان دیدار نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، علیرضا کریمی با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب محمدحسین محمدیان شد.
در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد جام زیلکوفسکی در ورشو پایتخت لهستان، علیرضا کریمی دارنده یک نقره و ۲ برنز جهان و محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان، در مبارزه نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که در پایان محمدیان با نتیجه نزدیک ۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

محمدیان پیش از این در دور نخست خود مقابل کالین مور از آمریکا با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر سریک باخیتخانوف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کریمی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف آبراهام کونیدو روانو کشتی گیر کوبایی الاصل و دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا که در دور قبل شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان را مغلوب کرده بود، با نتیجه قاطع ۱۱ بر یک به پیروزی رسید تا حریف محمدیان در مرحله نیمه نهایی شود.

در آن سوی جدول نیز علی شعبانی دیگر نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ماگومدحاجی نوراف دارنده مدال برنز جهان از مقدونیه با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله به مصاف علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان رفت و با برد ۷ بر ۲ راهی فینال شد تا برای کسب مدال طلا به مصاف محمدیان برود.

علیرضا کریمی، محمد حسین محمدیان و علی شعبانی با نظر کادر فنی تیم ملی برای معرفی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در المپیک توکیو عازم این رقابت‌ها شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار