کد خبر: 1051017
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
امروز جلسه مشترک ستاد اقامه نماز کشور با اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد در خلال جلسه کارگروه مشترک تدوین سند همکاری ستاد و ارتش با اشاره به اینکه بحمدالله ارتش، امروز نهادی منظم، پاک، مقتدر و مایه افتخار و مباهات در کشور و بلکه در جهان اسلام است، به سابقه همکاری‌هایی که با خانواده بزرگ ارتش انجام گرفته است، به بیان برخی کار‌های خوب دیگری که می‌شود آن را دنبال و اجرا کرد، پرداخت.

وی افزود: همکاری با ارتش را مقدس می‌شماریم و خدمت به کارکنان و خانواده‌ها، سربازان و فرزندانمان در این خانواده بزرگ را وظیفه خود می‌دانیم.

سرهنگ آقابایی مدیر نماز ارتش نیز با اعلام اینکه از سال گذشته با تدبیر رئیس محترم سازمان و موافقت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی محترم کل قوا برای موضوع نماز، واحد مستقلی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات عقیدتی سیاسی نیرو‌های تابعه سازمان، ایجاد گردیده است، به گوشه‌هایی از برنامه ریزی‌های انجام گرفته از سال گذشته تا کنون اشاره کرد و افزود ظرفیت خوب ایجاد شده، در خدمت برنامه‌های ستاد اقامه نماز خواهد بود.

گفتنی است فهرستی از فعالیت‌ها و اقدامات اولویت داردر سه حوزه قرآن، نماز و مهدویت در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک تعیین گردیده که به زودی اجرایی خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار