کد خبر: 1050795
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
شهردار شهر کوشک :
مجید قربانی رنانی گفت: تمام فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه و نوآوری و زیباسازی انجام شود تا موجبات آرامش بصری شهروندان شود که در این راستا بسیاری از بلوارها بهسازی شده که در راستای زیباسازی، گلکاری و نورپردازی می‌بایست اقدامات تکمیلی انجام شود.

 

به گزارش  رویا مردانی خبرنگار جوان انلاین اصفهان، شهردار شهر کوشک اظهار کرد: می‌بایست با شناسایی مسائل مربوط به نازیبایی معابر شهر از جمله آسفالت، جدول گذاری، آیلند، خط کشی و مبلمان شهری در راستای برطرف کردن آن‌ها و ارائه راهکارهایی برای زیبا سازی منظر شهری برنامه ریزی‌هایی لازم گام بردارد.

شهردار شهر کوشک افزود نصب چهار المان شهری به تازگی در شهر ،ساماندهی درختان بلوار امام خمینی (ره)، روکش آسفالت کوچه ها و معابر شهری، رنگ آمیزی بلوارها و جداول شهری و… از اقدامات صورت گرفته در سطح شهر بوده است و در سال جدید برنامه ریزی کرده ایم که ادامه رنگ آمیزی دیواره های شهری، نصب بیلبوردهای های تبلیغاتی ، نصب تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی ، اجرای طرح شهر بدون زباله و … را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: اقداماتی که در شهر در راستای زیباسازی در حال شکل گرفتن است کافی نیست و باید در توسعه این فعالیت‌ها همت گماریم، اقدامات اجرایی انجام شده و زیرساخت پروژه‌ها آماده و عمده پروژه‌ها تعریف شده‌اند که در سال جاری با رنگ و لعاب دادن به زیرساخت‌ها می‌بایست این اقدامات نمود پیدا کند.

شهردارشهر کوشک تصریح کرد: حفظ سیمای بصری به لحاظ اهمیت فراوان و اصلاح و بهبود مبلمان شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت شهروندان بوده و ما در راستای درخواست و رضایت شهروندان عمل می‌کنیم تا انتظار شهروندان برای داشتن شهر زیبا و تمیز برآورده می‌شود.

وی ادامه داد: تمام فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه و نوآوری و زیباسازی انجام شود تا موجبات آرامش بصری شهروندان شود که در این راستا بسیاری از بلوارها بهسازی شده که در راستای زیباسازی، گلکاری و نورپردازی می‌بایست اقدامات تکمیلی انجام شود.

قربانی  ضمن تاکید بر تحول چشمگیر در زیباسازی شهری افزود: مطالعه و تنظیم ضوابط در امر زیباسازی نظیر رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان‌های شهری، ساماندهی بلوارها و میادین، رنگ آمیزی دیواره های شهری و ارائه برنامه‌های علمی برای ارتقای کیفیت خیابان‌ها از وظایف اصلی شهرداری می‌باشد. نورپردازی مناسب، ساماندهی تابلوهای شهری و رفع نازیبایی‌های شهری را از برنامه‌های اصلی شهراست و در بحث مبلمان شهری هم می‌بایست بیلبوردها و سازه‌های تبلیغاتی خصوصاً در میادین ساماندهی گردند و نازیبایی‌ها برطرف گردد تا از نظر ترافیکی نیز مشکلات مرتفع شود.

شهردارشهر کوشک با بیان اینکه عملکرد مثبت و قوی شهرداری سطح توقع شهروندان را بالا می‌برد خاطرنشان کرد: قطعاً مسئولان بعدی تلاش خواهند نمود در راستای جلب رضایت شهروندان یک پله بالاتر رفته و عمل کنند؛ از نظر اعتبار هیچ محدودیتی نداریم و می‌بایست در جاهایی که زیرساخت آماده است زیباسازی انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر