کد خبر: 1050681
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به «دراگان اسکوچیچ» و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد عمیقی دارم و معتقدم ایران می‌تواند به دور بعد راه یابد.
 تیم ملی فوتبال ایران در گروه C مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در کشور بحرین حضور دارد. رقابت‌های این گروه به میزبانی شهر منامه برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان فردا دوشنبه دومین بازی برگشت خود را مقابل میزبان برگزار می‌کند.

این در حالی است که ایران در بازی نخست برابر هنگ کنگ با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و برای صعود بی دردسر به دور نهایی، باید ۹ امتیاز باقیمانده را از بحرین، عراق و کامبوج بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس که این روزها هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد، معتقد است ایران توانایی صعود به مرحله بعد را دارد.

برانکو در این خصوص به شبکه خبر گفت: ایران، عراق و بحرین شانس یکسانی برای صعود دارند. ایران در شرایط دشواری است و در بازی با بحرین کار، راحت نخواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: ولی اعتقاد عمیقی به اسکوچیچ (سرمربی ایران) و کادر فنی اش دارم و معتقدم می‌تواند به راحتی مسابقات را پشت سر بگذارد و به دور بعد راه یابد. امیدوارم در وهله اول بحرین را شکست بدهد.

برانکو خاطرنشان کرد: عراق از نظر سنتی همیشه یک حریف ناخوشایند بوده است. باید امیدوار باشیم که اسکوچیچ با توانایی‌هایش این حریفان را شکست بدهد و به دور بعد صعود کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار