کد خبر: 1050408
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
با مشارکت شرکت داروسازی ثامن، مرکز تحقیقات بیماری‌های کلیه و دیالیز کودکان بیمارستان فوق تخصصی دکتر شیخ افتتاح و به نام دکتر محمد اسماعیلی، شهید مدافع سلامت نامگذاری شد.

دکتر محمد اسماعیلی، فوق تخصص نفرولوژی اطفال، استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معاون آموزشی بیمارستان دکتر شیخ بود که در سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در گذشت و به پاس تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن شهید مدافع سلامت، این مرکز به نام او مزین شده است.

مراسم افتتاحیه این مرکز با حضور مجید طبسی مدیر عامل شرکت داروسازی ثامن، جمعی از مسئولان بیمارستان دکتر شیخ و خانواده شهید اسماعیلی برگزار شد. واحد دیالیز صفاقی این بیمارستان نیز در ابتدای دهه 80 با مشارکت شرکت داروسازی ثامن و پیگیری‌های شهید دکتر محمد اسماعیلی راه‌اندازی شد که در حال حاضر حدود 50 بیمار دیالیز صفاقی را تحت پوشش خود قرار داده است.

شایان ذکر است شرکت داروسازی ثامن به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در تامین برخی تجهیزات تخصصی این مرکز تحقیقاتی مشارکت داشته است. این شرکت، اولین و تنها تولیدکننده انحصاری محلول‌های دیالیز صفاقی و ارائه‌دهنده خدمات مراقبت‌های ویژه این فرآورده به بیماران کلیوی در کشور است که در راه اندازی واحدهای دیالیز صفاقی در برخی بیمارستان های نقاط مختلف کشور نیز مشارکت داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار