کد خبر: 1049894
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
باشگاه استقلال که در چند سال اخیر رنگ آرامش را ندیده است در تازه‌ترین اتفاق با استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره خود مواجه شده تا مدیرعامل این باشگاه تنها فرد مسئول باقی مانده باشد!
 با اوج گیری اختلافات اعضای هیات مدیره استقلال با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه، امروز سه تن از اعضای هیات مدیره استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند.

حمیدرضا آصفی، مهدی عبدیان و حجت نظری سه عضو هیات مدیره باشگاه که چندی پیش با تصویب یک مصوبه خواستار برکناری ناصر فریادشیران از مدیریت آکادمی این باشگاه شده بودند که این مصوبه با مقاومت مدیرعامل هرگز اجرایی نشد، امروز در راستای این اختلافات از سمت خود کناره گیری کردند.

استعفای این سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی صورت گرفته است که چند روز قبل هم اسماعیل خلیل زاده دیگر عضو هیات مدیره این باشگاه توسط مقامات قضایی بازداشت و راهی زندان شد.

به گفته مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش قرار است روز دوشنبه در مورد هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم گیری شود. البته او گفته بود که قرار است در جلسه هیات مدیره در مورد استعفای یک عضو تصمیم گیری شود که حالا همه اعضا استعفا کرده اند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار