کد خبر: 1049597
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی که امروز در انتخابی درون اردویی، جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کرد، می‌گوید: حالا بی‌باک‌تر از قبل به نشان المپیک فکر می‌کند.
مرتضی قیاسی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به برتری‌اش در پیکار انتخابی درون اردوی وزن ۶۵ کیلوگرم گفت: بدون استرس و بابرنامه کشتی گرفتم، مسابقه خوبی بود و از نتیجه به دست آمده کاملاً راضی هستم.

وی تأکید کرد: نگاه کادر فنی به تمامی اوزان بسیار حرفه‌ای و حساب شده است و بهترین تصمیم ممکن با توجه به شرایط وزنی بنده و امیرمحمد یزدانی همین برگزاری درون اردویی با دو کیلوگرم ارفاق بود.

قیاسی در ادامه افزود: در شرایط برابر و با نتیجه عالی توانستم تمامی برنامه‌ها را بر روی تشک پیاده کنم و کاملا از کشتی امروزم راضی هستم و خوشحالم توانستم پس از ۲۵ سال به‌عنوان یک لرستانی دوبنده تیم ملی کشتی را در مسابقات المپیک به تن کنم.

دارنده نشان برنز قهرمانی آسیا ادامه داد: به خوبی تاثیر حضور مداوم در اردوی تیم ملی را احساس می‌کنم و نتیجه امروز خروجی تمرینات منظم و علمی کادر فنی تیم ملی در این ۱۱ مرحله از برگزاری اردوی‌های تیم کشتی آزاد بود.

وی یادآور شد: از آخرین حضور یک کشتی‌گیر لرستانی در المپیک ۲۵ سال می‌گذرد (غلام‌رضا محمدی المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا) و باید قدر این فرصت به دست آمده را به خوبی بدانم و بتوانم با برنامه‌ریزی صحیح و مشورت با کادرفنی پرچم مقدس کشورمان را در توکیو به اهتزاز در بیاورم.

قیاسی تأکید کرد: اکنون بی‌باک‌تر از قبل تنها به مدال المپیک فکر می‌کنم. قطعاً حضور غلام‌رضا محمدی به‌عنوان مربی در مسابقات المپیک می‌تواند به موفقیتم کمک کند.

این آزادکار لرستانی در پایان گفت: از خانواده‌ام که همیشه حامی و در کنارم بودند، کادر فنی و شخصِ غلام‌رضا محمدی و هیأت کشتی لرستان نیز تشکر و این پیروزی را به تمامی لرستانی‌ها و لر‌های عزیز تقدیم می‌کنم.

به گزارش ایسنا، قیاسی صبح امروز با برتری ۱۰ بر ۵ (ضربه فنی) مقابل امیرمحمد یزدانی در رقابت انتخابی درون اردویی، دوبنده تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را در المپیک توکیو به تن می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار