کد خبر: 1049278
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان؛
آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، ایجاد اشتغال برای مددجویان را بسیار با اهمیت و حضور خیران در این زمینه را موثر دانست

.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با همراهی معاونین و مدیران ستادی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به ارائه گزارش عملکرد این نهاد پرداخت و گفت: در حال حاضر 115هزار خانوار در قالب 250 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارندکه با وجود محدودیت های کرونایی، به لطف خدا و مساعدت خیران، خدمت رسانی به نیازمندان و جذب کمک های مردمی، متوقف نشده است.

وی با اشاره به تعداد 36هزار دانش آموز و 4 هزار طلبه تحت حمایت کمیته گفت: با شرایط حاکم بواسطه ویروس منحوس کرونا و ادامه تحصیل در مسیر فضای مجازی با مساعدت خیران، 4هزار تبلت به مبلغ 12 میلیارد تومان به مددجویان اهدا شد.

کریم زارع افزود: خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در مسیرهای مختلف از جمله ارائه خدمات و کمک هزینه های درمانی با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد تومان، کمک هزینه ازدواج مجدد و تحویل کالا در قالب خدمات جهیزیه به میزان 2035 مورد و ارائه تسهیلات قرض الحسنه صورت پذیرفته است.

امام جمعه اصفهان ضمن قدردانی از ارائه خوب خدمات به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت امداد، گفت: گزارش کمیته امداد استان گزارشی دلگرم کننده است و امیدواریم همچنان در مسیر تعالی خدمات ادامه دار باشد.

آیت الله یوسف طباطبایی نژاد ضمن تاکید بر مساعدت به فقرا همراه با بلندنظری، در همه زمینه ها به ویژه ایجاد اشتغال پایدار، ادامه داد: ایجاد اشتغال برای مددجویان بسیار اهمیت دارد و حضور خیران می تواند در این زمینه موثر باشد، و امیدواریم کمیته امداد امام با ایجاد گروه های کارآفرینی برای اشتغال مددجویان در زمینه های تولید قارچ، قالی بافی، خیاطی و ... تلاش بیشتری داشته باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار