کد خبر: 1049211
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
مهاجم سابق بارسلونا درباره داستان جدایی خود از این تیم سخن به میان آورد و رونالد کومان را مربی بی شخصیت دانست.
 لوئیس سوارس بعد از جدایی از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد و توانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و عنوان قهرمانی را در لالیگا به دست آورد.

او درباره قهرمانی با اتلتیکو گفت: قهرمانی با اتلتیکو بسیار سخت‌تر از قهرمانی با بارسلوناست و به همین خاطر این قهرمانی ارزشمند‌تر است و باید هم شادی بیشتری داشته باشد. من از این قهرمانی بسیار لذت می‌برم.

سوارس درباره جدایی از بارسلونا گفت: در بارسلونا کسانی حضور داشتند که بسیار پایین‌تر از باشگاه بودند و نفر نخست بارتومئو بود. او به جای آنکه با من تماس بگیرد همه چیز را به رسانه‌ها گفت. چرا به صورت مستقیم به خودم نگفتند که من را نمی‌خواهند؟

او با تمسخر ادامه داد: نه بارتومئو و نه مسئولی از بارسلونا بعد از قهرمانی در لالیگا با پیراهن اتلتیکو تماسی با من نگرفتند.

سوارس درباره تصمیم کومان در کنار گذاشتن او گفت: وقتی باشگاه بارسلونا از من خواست که به تنهایی تمرین کنم بسیار ناراحت شدم، اما فهمیدم که کومان مربی بی شخصیتی است. او به من گفت که اگر مشکلاتم با مدیریت حل شود در نخستین بازی از من استفاده خواهد کرد. به هر حال این تصمیم کومان نبود. باشگاه من را کنار گذاشت.

او درباره حضور آگوئرو در بارسلونا گفت: من نمی‌توانم درباره ارزش آگوئرو به عنوان بازیکن صحبت کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و موافق تصمیمش هستم.

سوارس درباره ادامه حضور مسی در بارسلونا گفت: به عنوان دوست و هوادار مسی امیدوار هستم که در بارسلونا بماند و این توصیه من به او است.

او درباره بهترین مربی که با او کار کرد، گفت: بدون شک لوئیس انریکه است چرا که او شخصیت بزرگی داشت و به راحتی تفکرات خود را به بازیکنان می‌گفت.

سوارس در پایان درباره جدایی از بارسلونا گفت: به هیچ وجه جدا نمی‌شوم. من در اتلتیکو خوشحال هستم و غیر ممکن است که تیم را ترک کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار