کد خبر: 1049170
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبرداد
بخشی از فاز اول باغ موزه دفاع مقدس تا پایان شهریور آماده بهره برداری می شود

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: به دنبال این هستیم طبق وعده ای که داده ایم بخشی از فاز اول ساختمان باغ موزه دفاع مقدس را که اکنون توسط سازمان عمران شهرداری مشهد در حال احداث است را تا پایان شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسانیم.

خلیل الله کاظمی در مراسم افتتاح پارکینگ و پایانه باغ موزه دفاع مقدس واقع در کوهسنگی که با حضور محمد رضا کلائی شهردار مشهد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، مدیرکل حفظ و نشر ارزش ها و آثار دفاع مقدس استان و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: 110 روز پیش عملیات اجرایی احداث پارکینگ باغ موزه دفاع مقدس در ضلع شرقی کوهسنگی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان آغاز شد و امروز شاهد بهره برداری از این پارکینگ هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود جای پارک در مناطق پیرامونی بوستان کوهسنگی و مراکز عمومی و تجاری در این منطقه، پروژه احداث پارکینگ کوهسنگی با ظرفیت 650 جای پارک در مجاورت باغ موزه دفاع مقدس واقع در خیابان کوهسنگی ( انتهای خیابان بهشتی 46) احداث شد.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: در کنار احداث این پارکینگ و با هدف رفاه حال زائران و مجاوران پایانه اتوبوس زکریا نیز به این محل منتقل شد که خطوط آن میدان شهدا، حرم مطهر، خواجه ربیع و ..را پوشش خواهد داد.

کاظمی ادامه داد: این پایانه همچنین تردد و حضور شهروندان را برای بازدید از باغ موزه دفاع مقدس تسهیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مواردی که در این پروژه مد نظر قرار گرفت، ایجاد دسترسی برای بولوارهای شهید خلیلی و شهید جهان آرا به بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، اظهارکرد: این دو بولوار به نوعی بن بست بودند که با هماهنگی های انجام شده این مسیرایجاد و این دو بولوار به بزرگراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی متصل شدند.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: اکنون نیر به دنبال این هستیم ،طبق وعده ای که داده ایم بخشی از فاز اول ساختمان باغ موزه دفاع مقدس را که اکنون توسط سازمان عمران شهرداری مشهد در حال احداث است ، تا پایان شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسانیم.

کاظمی افزود: در این راستا و با تصویب شورای شهر امسال مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار از سوی مدیریت شهری برای باغ موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که با امضاء تفاهم نامه ای با اداره کل حفظ و نشر ارزش ها و آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در راستای احداث باغ موزه هزینه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار