کد خبر: 1049036
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در جریان آخرین وضعیت کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک قرار گرفت.
نشست مشترک وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک با روسای فدراسیون‌های ورزشی امروز دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت در هتل المپیک برگزار شد.

صالحی امیری: ورزش در وفاق کامل قرار دارد
در جریان این نشست سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما شهادت می‌دهیم مجموعه وزارت ورزش و مدیران آن تمام تلاش و هدف گذرای خود را برای اعتلای ورزش ایران گذاشتند. می‌توانیم امروز ادعا کنیم ورزش ایران یعنی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و همه نهاد‌های ورزشی در وفاق کامل هستند.

صالحی امیری با تقدیر از نوبخت و حضورش در مراسم امروز خاطرنشان کرد: در سازمان برنامه و بودجه به روی ورزش باز بوده است، امروز اگر ما موفقیتی کسب کردیم محصول سه عنصر وزارت ورزش، فدراسیون‌ها و در راس آن حمایت سازمان برنامه و بودجه است.

درخواست دبیرکل کمیته پارالمپیک برای کمک مالی دولت
در ادامه محمد تابع دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گزارشی از وضعیت این کمیته و کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک از حیث تعداد سهمیه‌های کسب شده و آماده سازی ورزشکارانش ارائه داد.

وی خطاب به نوبخت خواستار نگاه حمایتی دولت به پارالمپیک شد و این درخواست را مطرح کرد که با توجه به در پیش بودن بازی‌های پارالمپیک، پرداخت بودجه کمیته ملی پارالمپیک تسریع شده و دولت در تامین هزینه تهیه بلیت برای اعزام کاروان و همچنین تامین تجهیزات وارداتی ورزشکاران هم حمایت لازم را داشته باشد.

سجادی: سهمیه‌های توکیو از ٦٤ سهمیه عبور می‌می کند
بخشی از نشست امروز به ارائه گزارش وضعیت کاروان المپیک توسط نصرالله سجادی اختصاص داشت.

وی گفت: امروز اعلام می‌کنیم با توجه به مجموعه شرایط کشور با آمادگی کامل در المپیک شرکت خواهیم کرد. کسب مدال در المپیک سخت است و هر مدال در المپیک ارزش چند برابری نسبت به سایر مسابقات دارد. همین کسب سهمیه و حضور در المپیک افتخار برزگی است.

سجادی با اشاره به تعداد سهمیه‌های هر رشته گفت: پیش‌بینی داریم در تعداد ورزشکاران تعداد ۶۴ نفر را پشت سر بگذاریم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار