کد خبر: 1048983
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
مونسان خبر داد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: پس از واکسینه شدن تمام مردم و تولید واکسن داخلی این پتانسیل وجود دارد که گردشگری واکسن را به سبد گردشگری سلامت اضافه کنیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی اصغر مونسان با حضور در یکی از مجتمع‌های تجاری غرب تهران از مراحل واکسیناسیون COVID ۱۹ افراد بالای ۷۰ سال در این مجتمع دیدن کرد. همچنین در حاشیه این بازدید در جریان روند ساخت هتل این مجموعه قرار گرفت.

مونسان بیان کرد: بسیار خوشحالم که از ابتدای شیوع پاندمی کرونا بخش گردشگری در کنار کادر درمان قرار گرفت و تمامی امکاناتمان را در اختیار وزارت بهداشت گذاشتیم. در زمانی که ترس از کرونا بیشتر از الان بود تمامی اقامتگاه‌های ما به صورت گسترده برای خدمات‌دهی اعلام آمادگی کردند. همچنین هتل‌های فرودگاهی برای ایرانیان خارج از ایران همکاری خوبی با حوزه درمان داشتند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره گردشگری واکسن و اضافه شدن آن به سبد گردشگری کشور، بیان کرد: پس از واکسینه شدن تمام مردم و تولید واکسن داخلی در آینده‌ای نزدیک این پتانسیل وجود دارد که واکسیناسیون را برای خارجی‌ها به‌ویژه کشور‌های همسایه انجام دهیم. اضافه شدن گردشگری مبتنی بر واکسیناسیون به بخش گردشگری سلامت می‌تواند به رونق گردشگری داخلی کمک کند.

او همچنین درباره وضعیت سفر‌ها در تعطیلات پیش رو گفت: تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و تلاشمان اتخاذ بهترین تصمیم است. اولویت برای ما سلامت مردم است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار