کد خبر: 1048775
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
مدیر مخابرات منطقه اصفهان :
اسماعیل قربانی در این جلسه با اشاره به عزم جدی مخابرات برای ایجاد عدالت ارتباطی گفت: از نظر ما در اجرای طرح های توسعه ای هیچ تفاوتی بین مناطق شهری و روستایی نیست و آمار زیاد افتتاحات صورت گرفته است در مناطق روستایی استان در سالهای اخیر گویای این حقیقت است.

 

به گزارش خبر نگار جوان انلاین اصفهان ، قربانی  خاطر نشان کرد : از نظر ما در اجرای طرح های توسعه ای هیچ تفاوتی بین مناطق شهری و روستایی نیست و آمارها و  افتتاحیه های   زیادی در روستاها صورت گرفته است که گویای این حقیقت می باشد.

وی تاکید کرد : همت مخابرات منطقه اصفهان همواره در راستای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز در هر نقطه از استان بوده است  و در این راستا به صورت شبانه روزی از هیچ فعالیتی دریغ نخواهیم کرد .

حسین محمد صالحی : نماینده حوزه انتخابیه فریدن ، فریدون شهر،چادگان و بوئین میان دشت  در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روز روابط عمومی  گزارشی از مشکلات و دغدغه ای ارتباطات  مناطق حوزه انتخابیه خود را در زمینه شبکه های  ثابت و سیار ارائه نمود .مسئولان معاونت های مختلف مخابرات منطقه اصفهان به بررسی آخرین وضعیت ارتباطی شهرستان های حوزه انتخابیه مذکور در زمینه تلفن ثابت،همراه و دیتا و راهکارهای ارتقاء در این مناطق پرداختند .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار