کد خبر: 1048632
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: خراسان رضوی به عنوان معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، 19 هزار و 328 انشعاب گاز طبیعی را در شهر زاهدان اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: خراسان رضوی به عنوان معین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، 19 هزار و 328 انشعاب گاز طبیعی را در شهر زاهدان اجرا کرده است.

حسن افتخاری اظهار کرد: مطابق نظر شرکت ملی گاز ایران و با توجه به توانمندی شرکت گاز خراسان رضوی، اجرای بزرگترین پروژه گازرسانی شهر زاهدان بر عهده خراسان رضوی گذاشته شد.

وی با بیان این مطلب که تمام تشریفات اداری اجرای این طرح در خراسان رضوی انجام شده است افزود: مراحل اجرای 436 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی شهری شامل 403 هزار شبکه توزیع پلی اتیلن، 32258 شبکه تغذیه فولادی و 666 شبکه توزیع فولادی، یک ایستگاه سی‌جی‌اس دروازه ورودی شهر با ظرفیت ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت، ساخت ۱۱ ایستگاه تقلیل فشار درون‌شهری در مجموع به ظرفیت ۱۱۵ هزار مترمکعب در ساعت و دو ایستگاه حفاظت کاتدیک به صورت 100 درصد در بهمن ماه سال 99 به پایان رسیده و تحویل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در زمینه نصب انشعاب‌های شهر زاهدان نیز سه پیمانکار طرف قرارداد با شرکت گاز خراسان رضوی در حال انجام فعالیت هستند که تاکنون 19 هزار و  328 انشعاب نصب شده و تعداد 600 انشعاب دیگر نیز تا پایان خرداد ماه امسال اجرا خواهد شد.

افتخاری گفت: شرکت گاز خراسان رضوی با توجه به بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص آمادگی دارد تا با صلاحدید شرکت ملی گاز ایران نسبت به اجرای پروژه های گازرسانی در دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان اقدام کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار