کد خبر: 1047516
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است با انتخابات به همه مشکلات خود نرسیم، اما می‌توان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته‌های خود برسیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی مطهری نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور پس از ثبت نام اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و به نظر من میزان مشارکت مردم در این انتخابات پیام بسیار مهمی برای دنیا دارد.

وی افزود: انتخابات و میزان مشارکت، پیام رسایی برای کشور‌های همسایه و همچنین چین و روسیه دارد و احیای برجام و بهبود وضع معیشت موثر خواهد بود.

مطهری افزود: ممکن است به همه مشکلات خود نرسیم، اما با انتخابات می‌توان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته‌های خود برسیم بنابراین مشارکت فعالی از سوی مردم خواهیم داشت و مردم هر وقت احساس کنند انقلاب نیازمند کمک به حضور آن‌ها است وارد می‌شوند.

وی ادامه داد: بنده به صورت مستقل وارد رقابت‌های انتخاباتی شدم و ساز و کار نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان توجهی به ما نداشتند و باید ۱۰ حزب اصلاح طلب کاندیدا را معرفی می‌کردند بنابراین بنده هم خودم هیچ اقدامی نکردم. اینکه در آینده و در آستانه انتخابات چگونه شود بستگی به کاندیدا دارد. آمدیم رقابت کنیم و تا آخر هم خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر رد صلاحیت شوید چه می‌کنید، گفت: امیدوارم این اتفاق نیافتد و شورای نگهبان در رویه خود تغییر دهد و اظهار نظر را دلیلی بر التزام عملی به نظام تلقی نکند. اگر کسی نظری مخالف نظر رهبری داشته باشد دلیلی بر التزام عملی به نظام نیست و رهبری گفتند که ممکن است کسی نظری مخالف من داشته باشد. اگر مبنا قانون و رهبری است طبق آن عمل شود و کاسه داغ‌تر از آش نشوند.

مطهری گفت: اگر رد صلاحیت شوم هم باید تابع قانون باشیم، چون دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آید.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
عجبببب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار