کد خبر: 1044012
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه پنجاه و چهارمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی کشور با اشاره به حضور مجدد رشته شطرنج بعد از ۱۲ سال به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین گفت: این خبر امیدبخشی است، چرا که با توجه به پتانسیل بالای شطرنج ایران می‌توانیم شاهد موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان در این رویداد مهم باشیم.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد ابراز امیدواری کرد فضای آرامشی که در یک سال اخیر بر شطرنج حاکم شده، در آینده نیز تداوم داشته باشد. شطرنج ورزش زیبایی است و این زیبایی با همدلی و اتحاد خانواده شطرنج زیباتر می‌شود.

علی نژاد اظهار کرد: مشکلاتی در سطح بین المللی برای شطرنج ایران بوجود آمد که تا مرز تعلیق هم پیش رفتیم، اما وزارت ورزش و جوانان پای کار ایستاد و تدابیر خوبی به خرج داد تا شطرنج ایران این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذراند. وزارت امور خارجه هم انصافا در این گذر دشوار به کمک آمد و کنارمان بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، مجمع فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و من امیدوارم هر کسی رای مجمع را به دست آورد و به ریاست رسید بتواند این آرامش فعلی را حفظ کند و هدفش موفقیت شطرنج در سطوح داخلی و بین المللی در سایه اتحاد و همدلی اعضای این خانواده فرهیخته باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار