کد خبر: 1043915
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دوگانگی‌های ستاد ملی کرونا
با وجود اوج‌گیری مجدد کرونا و قرمز شدن شهر‌های بسیاری در ایران و خبر‌هایی که از بدتر شدن اوضاع به گوش می‌رسد صدای واحدی از ستاد ملی مقابله با کرونا شنیده نمی‌شود و دوگانگی‌هایی مشاهده می‌شود که به نظر اصلی‌ترین عامل ناکارآمدی در مدیریت کروناست. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این دوگانگی واکنش نشان دادند.

جوان آنلاین: با وجود اوج‌گیری مجدد کرونا و قرمز شدن شهر‌های بسیاری در ایران و خبر‌هایی که از بدتر شدن اوضاع به گوش می‌رسد صدای واحدی از ستاد ملی مقابله با کرونا شنیده نمی‌شود و دوگانگی‌هایی مشاهده می‌شود که به نظر اصلی‌ترین عامل ناکارآمدی در مدیریت کروناست. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این دوگانگی واکنش نشان دادند. کاربران به خصوص با اشاره به سخنان وزیر بهداشت و گلایه‌های مکرر او از عدم توجه به نظرات کارشناسی‌اش، از دوگانگی‌ها موجود ابراز گلایه کردند و مشکل اصلی مدیریت کرونا را ساختار معیوب ستاد ملی مقابله با کرونا دانستند که از جمله عیوب این ساختار مساوی دانستن نظر وزیر بهداشت با نظر سایر اعضا است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را بخوانید.

 
صادق نیکو:

به نظرم مشکل اصلی مدیریت کرونا ساختار معیوب ستاد ملی‌کروناست! وقتی وزیر بهداشت یک رأی دارد و وزیر راه و رئیس ستاد کل و الباقی مدیران اقتصادی هم یک رأی دارند نباید توقع داشته باشیم ستاد ملی کرونا به نفع سلامت مردم رأی دهد. تا وقتی وزیر بهداشت حق وتو نداشته باشد مشکل حل نمی‌شود.

علی رنجبر:

وزیر بهداشت با بُغض می‌گفت حرف منی که کارشناسم خریدار نداره! مجلسی‌ها کجایید؟! قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم چه می‌کنه؟! با گفتن اینکه دولتی‌ها باید پاسخگو باشند، هیچ پاسخگویی رخ نخواهد داد اگر راست می‌گید یقه بگیرید!

حبیب ترکاشوند:

آقای حریرچی گفته: برخی در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله‌های کرونا استفاده کنیم. خب به نظرتون کی می‌تونه درخواست وزیر بهداشت رو وتو کنه؟ مشخصه جناب آقای روحانی یعنی الان متهم اصلی پیک چهارم کرونا شخص رئیس‌جمهوره.

محمود صاحبی:

حریرچی معاون وزیر بهداشت چند روز پیش گفته بود وضعیت شیوع کرونا از لحاظ پلکانی به حالت آسانسوری رسیده و حالا گفته از حالت آسانسوری به حالت موشکی رسیده، اما هیچ خبری از تصمیمات ضربتی ستاد مبارزه با کرونا نیست! فقط امیدوارم این بی‌تفاوتی به جان مردم، سیاسی و انتخاباتی نباشه!
علی جزایری:

با بغض و گریه و التماس نمیشه برای سلامتی مردم کاری کرد! #وزیر_بهداشت

مصطفی وثوقی‌کیا:

وزارت بهداشت نتوانسته حرفش رو تو دولت بابت لغو سفر‌ها به کرسی بشونه اون وقت چرا مردم باید به حرف وزیر بهداشت گوش کنند و سفر نروند؟

آرش شفایی:

آیا وقت آن نرسیده که وزیر بهداشت و سخنگوی وزارت بهداشت از تک‌گویی پشت میکروفن دست بکشند و در یک نشست خبری با حضور رسانه‌های مختلف کشور به سؤالات و ابهامات درباره مدیریت کرونا پاسخ دهند؟

الحان:

دوگانگی و تناقض در ستاد ملی کرونا غوغا می‌کند! مخالفت رئیس‌جمهور با پیشنهاد وزیر بهداشت برای توقف سفر‌های هوایی و زمینی به ترکیه! معلوم نیست ستاد ملی کرونا مردم را چه فرض کرده! سفر به ترکیه آزاد، سفر به عراق و عتبات ممنوع.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار