کد خبر: 1043831
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
توسط پالایشگاه گازشهید هاشمی نژاد سرخس انجام شد
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام بختیاری امام جمعه، رجبی مقدم فرماندار، قاضی زاده نماینده مردم سرخس در مجلس و مدیران ارشد و کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، پروژه هلی پد ( اورژانس هوایی ) در بیمارستان لقمان حکیم سرخس به بهره برداری رسید.

سید اسماعیل قادری رئیس واحد HSE شرکت در این خصوص گفت: با هدف مدیریت بحران، تقویت پدافند غیرعامل و کمک های پزشکی فوری در زمان بروز حوادث صنعتی و جاده ای، دو پروژه بهداشتی و درمانی و محیط زیستی در بیمارستان لقمان سرخس به بهره برداری رسید.

قادری افزود:با توجه به مسافت ۱۶۵ کیلومتری محور ترانزیتی سرخس به مشهد، این مسیر دارای معابر باریک بوده و تصادفات زیادی در طول سال در این محور رخ میدهد که با هدف تسهیل در سرعت امداد و نجات به حادثه دیدگان، اجرای این پروژه به پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد واگذار شد.

وی با بیان اینکه شهرستان سرخس در حوزه بهداشت از کمبود و تامین امکانات درمانی رنج میبرد تاکید کرد: این پروژه در راستای رسیدگی به وضعیت بیماران و حادثه دیدگان ناشی از تصادفات، معالجه و انتقال سریع تر آنها به بیمارستان های مشهد جهت درمان و همچنین تسریع در احداث پایگاه اورژانس هوایی، با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی کارکنان پالایشگاه و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به بخش بهداشت و درمان شهرستان سرخس به ثمر نشست و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

قادری خاطر نشان کرد: همچنین پروژه بازسازی تصفیه خانه پساب بیمارستان لقمان حکیم یکی دیگر از پروژه هایی بود که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است: همزمان با راه اندازی پروژه اورژانس هوایی، مانور عملیاتی انتقال مصدوم از محل پالایشگاه به بیمارستان لقمان انجام شد و سپس مصدوم با بالگرد امداد ( اورژانس هوایی ) جهت مداوا به بیمارستان های مشهد منتقل گردید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار