کد خبر: 1043514
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
یک مرد جوان در فیلیپین پس از آن که به دلیل نقض مقررات قرنطینه کرونا، مجبور شده بود صد‌ها بار حرکت بشین و پاشو را انجام دهد، درگذشت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مقامات فیلیپین در حال تحقیق در مورد پرونده مرگ این شهروند ۲۸ ساله هستند.

این فرد در تاریخ یکم آوریل بعد از ساعت ۶ عصر در شهر «جنرال تریاس» در جنوب پایتخت، مانیل، برای خریدن آب از خانه بیرون رفته بود. اما او به دست پلیس بازداشت شد، چون بر پایه مقررات کرونایی و محدودیت رفت و آمد در فیلیپین، خروج شهروندان از خانه از ساعت ۶ عصر تا ۵ صبح ممنوع است.

مأموران پلیس به عنوان تنبیه بدنی، این مرد که «دارن مانائوگ پنیاردوندو» نام داشت و نیز افراد دیگر بازداشت شده را مجبور کردند که حرکت بشین و پاشو انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مأموران به این افراد می‌گفتند که باید صد بار این حرکت را انجام دهند، اما هر بار که حرکت آن‌ها ناهماهنگ می‌شد، شمارش را از نو آغاز می‌کردند.

ریچلین بالس، همسر این مرد گفت که به شوهرش دستور داده شده تمرینات را با دیگران انجام دهد. او گفته شوهرش بیماری قلبی داشت و فردای آن روز، وقتی به خانه برگشت به سختی راه می‌رفت. گفته می‌شود که قربانی دست کم ۳۰۰ بار حرکت بشین و پاشو را پشت سر هم انجام داده است.

آدرین لوسنا، پسر عموی مرد جان‌باخته، در توضیحی که شبکه‌های اجتماعی همرسان کرد نوشت: «پنیاردوندو وقتی به خانه برگشت، دچار تشنج شده بود، اما ما توانستیم او را در خانه احیا کنیم.»

با این حال این مرد ظاهرا بار دیگر دچار تشنج شده و با آن که سریعا به بیمارستان منتقل شد، ساعاتی بعد فوت کرد.
 
منبع: روزنامه ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار